Beantwoord

KPN Compleet, nieuw product toevoegen

  • 22 October 2019
  • 2 reacties
  • 123 keer bekeken

Beste Kpn, ik probeer mezelf aan te melden bij kpn compleet maar het lukt niet. Ons huishouden bestaat uit 3 producten en 2 producten kan ik wel aanmelden en kunnen ook mb’s met elkaar delen alleen ik niet. Als ik me probeer aan te melden staat er een uitroepteken en bij de rest een vinkje. Weten jullie wat het probleem is?

alvast bedankt. 
 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 25 October 2019, 20:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @Juul_123, dat uitroepteken is niet goed natuurlijk. Ik heb nog geen gegevens van je, dus wat het probleem is durf ik ook nog niet te zeggen. Als je jouw forumprofiel kunt voorzien van de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, het bewuste 06-nummer dat niet toegevoegd kan worden en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen”) kan ik voor je kijken wat er aan de hand is. Als je na het invullen hieronder aangeeft dat je dat hebt gedaan weet ik dat ik voor je aan de slag kan.

Reputatie 7

Hoi @Juul_123, ik heb nog geen reactie van je gezien. Als ik je hierbij nog kan helpen hoor ik het graag.