KPN coveragechecker

• 9 september 2013
  • 3 reacties
  • 5604 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +3
Hoi,

De dekkingskaart via KPN coveragechecker is inderdaad niet compleet, wat mij verbaast.

Elke twee weken werd deze mooi bijgewerkt maar afgelopen week zou dat dus weer moeten gebeuren, maar nee. Echt jammer dat we zo niet bij kunnen houden, hoe het verder uitrollen van 4g verloopt.

Wij wonen zelf in Lieshout en het uitrollen zou onze richting uitkomen volgens de laatste KPN coveragechecker bijna drie weken geleden.

als de coveragechecker niet bijgewerkt kan worden, waarom zetten ze dan niet gewoon op de site waarom het bijwerken niet kan.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Ha marijoke,

Ik heb ook in het andere topic even geantwoord. Het probleem heb ik reeds aangekaart en er wordt aan gewerkt dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Mijn excuses hiervoor. 

Wel heb ik even voor je gekeken wanneer 4G jullie kant op komt en vooralsnog staat omgeving Helmond voor de laatste week van september. Dat betekend dat je nog heel even geduld moet hebben. Ik hoop dat je wat met deze informatie kunt.

Met vriendelijke groet,

Daan

Ietwat off topic, maar toch:

Wanneer komt er op de KPN site een 'coverage-checker' voor de uitrol van 500Mbit glasvezelverbindingen waar al twee jaar mee geadverteerd wordt en waarom ik via KPN een glasvezel abonnement heb genomen en waar, behalve in Nunspeet en IJburg verder niets mee gebeurt?

Groet,

G.

Reputatie 4
Badge +3
Ha Gustave,

Voor zover bij mij bekend is de enige checker die we hanteren voor glasvezel degene die te vinden is binnen de glasvezel pagina (http://www.kpn.com/glasvezel/kpn-glasvezel.htm).

Vooralsnog staat er geen aparte checker in de planning voor de 500Mbit lijnen.

Met vriendelijke groet,

Daan

Reageer