KPN dongel geen service

• 19 februari 2014
  • 5 reacties
  • 4378 keer bekeken

Goedendag,

Ik probeer voor iemand een KPN Dongel werkend te krijgen.

De melding geen service doet zich steeds voor helaas.

Kan het zijn dat er geen hotspot in het bereik is?

Er wordt wel gevraagd om de pincode 0000,daarna kan ik ook niet op de verbindingsknop drukken.

Mogelijk is de sim nog niet geactiveerd?

5 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Beste JosZegIkLekkerNiet,

jammer te lezen dat het nog niet gelukt is de Dongel werkend te krijgen.

Ik wil graag voor je nakijken of de aansluiting goed staat en of de simkaart al actief is.

Kun je mij het mobiele nummer, simkaartnummer, postcode en huisnummer van de contractant via een privébericht toesturen?

Na ontvangst zal ik e.e.a. nakijken.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Afra

Beste Afra,

Bedankt voor snelle reactie!

Morgen zal ik de gevraagde gegevens doorgeven.

Met vriendelijke groet,

Jos

Goede morgen heb je wel in het dongel menu prepaid internet aangeklikt ?anders werkt het niet.

Als je dongel softwaar hebt op gestart zie boven instellingen klik daar op en klik dan prepaid inschakelen daar moet een vinkje voor komen.....

Ik heb vandaag contact gehad met KPN.

Verschillende medewerkers hebben mij verschillende instellingen laten doen(eenmaal verbrak de verbinding helaas),maar bleef de melding; geen service krijgen.

Na het verzoek om een kruistest te doen met een ander prepaid internet simkaart moest ik helaas vermelden dat ik die niet bezit, helaas...

Mij is dan ook geadviseerd om naar een KPN winkel te gaan,zodat ze dat daar kunnen controleren.

En anders de Dongel ter reparatie aanbieden.

Zelf heb ik sterk het idee dat namelijk de Dongel defect is.

Als ik er morgen de tijd voor vind dat neem ik de Dongel mee naar de winkel op de Kronenburgpassage in Arnhem.

Wordt vervolgt...

Reputatie 7
Badge +12
Hopelijk dat de winkel er uit kan komen. Stond de wifi in ieder geval wel uit op de laptop? Daarnaast vraag ik me af of ze nog de stappen met u doorlopen hebben om het bestand NDISAPI.dll te verwijderen uit de folder van de mobiel internet software. De instructies hiervoor zijn hier te vinden. Het staat vermeld op de laatste pagina.

Reageer