Beantwoord

KPN-Fon

• 15 januari 2018
  • 7 reacties
  • 1183 keer bekeken

Ik ben in duitsland heb continue kontakt met Telecom-fon maar moet hier inloggen met welk gebruikersnaam en wachtwoord niet die van kpn-fon dat werkt niet.
icon

Beste antwoord door Hansie15 22 januari 2018, 14:37

Dat is inderdaad wat vreemd, Hansie. Als ik namelijk kijk bij een overzicht van Fon Netwerken in het buitenland staat Telekom_FON ook in dat overzicht.

Zou je eens de Fon for Members app (Android / iOS) kunnen downloaden? Dat is de app van Fon zelf. 🙂 Je kunt hiermee inloggen met je KPN Fon gegevens. Ik ben benieuwd of je met die app wel verbinding krijgt met de Duitse hotspots.
Justin, dank voor het meedenken, dit werkt.
Deze app fon for members kan ik als ik alles dus goed begrijp nu overal gebruiken, ook in nederland. Hartelijk dank probeer het thuis wel verder uit ga nu verder met skiën. Serves.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Hansie,

Om je goed te kunnen helpen heb ik meer informatie van je nodig. Via welk product van KPN heb je KPN FON geactiveerd? Via je mobiele- of vaste diensten? Je kunt de KPN Wi-Fi App downloaden om automatisch verbinding te maken met FON netwerken in binnen- en buitenland. Maak jij hier ook gebruik van?

Heel graag hoor ik van je hoe dit zit! 🙂
ik heb vaste telefoonaansluiting met internet van kpn en opbasis hiervan kpn-fon. in Nederland werkt de app op mijn mobiele telefoon tadeloos, hier in duist land maakt hij kontakt met telecom-fon, maar dan moet ik inloggen en kpn-fon login werkt niet.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Hansie, omdat Burhan een aantal dagen vrij is, krijg je van mij een reactie. 🙂 Log je in met gebruikersnaam@kpn-fon.nl? Doe je dit via de KPN WiFi app, of selecteer je het WiFi-netwerk waar FON in voorkomt? Wat voor melding krijg je precies als je jouw gegevens invoert?
net als in Nederland maakt de app verbinding met telecom-fon, hoef ik niets aan te doen, dan komt een scherm van telecom-fon met inloggen hotspot login of fon login op beide probeer ik met de ........@kpn-fon.nl aan te melden maar op beide krijg ik de melding gebruikersnaam of wachtwoord zijn niet bekend. bij de hotspot moet ik inloggen met ........@telecom-fon.de, heb ik gevonden bij een help-side. heb telecom-fon gebeld en zij zeggen dat kpn-fon en telecom-fon niet met elkaar koppelen, maar fon is toch een wereldwijd net van hotspots ontstaan uit het vroegere fonnetwerk met partnerschappen van O. A. kpn-fon en telecom-fon enz. ?
Reputatie 7
Badge +22
Dat is inderdaad wat vreemd, Hansie. Als ik namelijk kijk bij een overzicht van Fon Netwerken in het buitenland staat Telekom_FON ook in dat overzicht.

Zou je eens de Fon for Members app (Android / iOS) kunnen downloaden? Dat is de app van Fon zelf. 🙂 Je kunt hiermee inloggen met je KPN Fon gegevens. Ik ben benieuwd of je met die app wel verbinding krijgt met de Duitse hotspots.

Justin, dank voor het meedenken, dit werkt.
Deze app fon for members kan ik als ik alles dus goed begrijp nu overal gebruiken, ook in nederland. Hartelijk dank probeer het thuis wel verder uit ga nu verder met skiën. Serves.
Reputatie 7
Badge +22
Goed om te horen! Mooi dat dit wel werkt. 🙂 Geniet nog lekker van je wintersport!

Reageer