Beantwoord

Kpn-fon inloggen lukt niet onbekende gebruikersnaam of wachtwoord

  • 25 April 2019
  • 5 reacties
  • 1783 keer bekeken

Help ik probeer in te loggen in de kpn wifi app maar ik krijg de melding dat gebruikersnaam of wachtwoord onbekend zijn, vervolgens stuur ik een sms met wifi aan en dan krijg ik een melding terug dat de aanvraag voor kpn wifi helaas niet te verwerken is, hoe krijg ik een nieuw wachtwoord, en hoe kan ik dat daarna aanpassen naar iets dat ik zelf kan onthouden?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 25 April 2019, 13:06

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @jeanke. Welkom op het forum. Ik heb zojuist een nieuw wachtwoord voor jou aangevraagd. Binnen een uur ontvang je een sms met daarin een nieuw wachtwoord. Log in met je KPN ID op wifi.kpn.com, klik op de aansluiting van je account. Op deze pagina zie je je gebruikersnaam en kun je een nieuw wachtwoord aanmaken met de knop [Wijzig wachtwoord]. Laat je mij weten of het is gelukt?
Beste Vikash

dank voor uw reactie

als ik met mijn kpn id inlog op wifi.kpn.com dan krijg ik de melding dat ik eerst mijn internet abonnement aan mijn kpn id moet toevoegen, ik heb echter alleen maar mobiele diensten van kpn (en dat wil ik zo houden), maar ik kan met het wachtwoord dat mij is toegezonden wel inloggen in de kpn wifi app, probleem opgelost voor de helft , inloggen kan wachtwoord wijzigen nog niet

Reputatie 7
Badge +21
Je kan het mobiele abonnement koppelen aan KPN ID. Op deze pagina krijg je uitleg over het aanmaken van KPN ID. Daarna kan je het wachtwoord wijzigen.
Helaas mijn mobiele abonnement staat gekoppeld in mijn KPN id en dan krijg ik bovenstaande melding
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! ☺️

Reageer