Beantwoord

KPN-FON via 06 nummer, wachtwoord is kwijt.

  • 25 February 2019
  • 5 reacties
  • 98 keer bekeken

Ik ben mijn fon wachtwoord kwijt geraakt, en deze is aangemaakt via een 06 nummer, dus ik kan niet inloggen op wifi.kpn.

Zou iemand mij even verder kunnen helpen
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 25 February 2019, 20:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Ik denk het wel, @dtbroeke. :-)
Kun je je profiel aanvullen met je gegevens en mij hier een seintje geven?
Profiel aangevult, ik hoop dat dat voldoende is om het fon account gereset te krijgen @Erwin_
Hoi! Ik probeer je ww te resetten maar krijg een foutmelding. (het kan ook zijn dat je ooit een FON account hebt aangemaakt via je vaste abonnement. Dan zou je zelf kunnen inloggen in mijnkpn en het probleem oplossen)

Mocht je zeker weten dat het via je mobiel is geregeld ( of het graag daarop aan de praat krijgt) zou je voor de zekerheid deze handeling willen doen:

SMS WIFI AAN naar 1266 vanaf de mobiele telefoon met het KPN abonnement.
Ik heb wel degelijk (ooit) een fon account gehad met mijn 06 nummer. Misschien dat deze verwijderd is omdat ik het al langetijd niet meer gebruikt had?
1266 een SMS gestuurd, en nieuwe inlog gegevens gekregen. @Erwin_
Nice! En ik sluit me aan bij de theorie dat het vorige account waarschijnlijk te lang in de garage heeft gestaan. Gelukkig zijn we er zo samen uitgekomen 🙂 Mocht er iets anders zijn, dat ik voor je kan doen, laat het weten!