KPN FON werkt sinds veranderingen niet meer

  • 17 June 2019
  • 5 reacties
  • 849 keer bekeken

Beste medewerkers van KPN, kreeg in 2015 voor het eerste maal de KPN- fon , je moet dan je router instellen zodat andrere KPN-fon gebruikers er ook van kunnen gebruiken, behoort dus bij je abbonement , in het begin 2015 en januari 2016 werkte het redelijk , daarna was het stil, kwam een nieuwe fon app uit en deze werkte totaal niet, verschillende malen geprobeerd, contact met kpn medewerker gehad (ook meerdere malen) , zo kan ik nog wel even door gaan, uiteindeljke conclusie dat in anno 2019 (4 jaren later) kpn fon nog steeds niet werkt, WAAR BETAAL IK EIGENLIJK VOOR KPN, HEB ER WEL DE NEUS VAN VOL,. OP ZIJN MINST EEN OF ANDERE VERGOEDING ZIE IK OOK NIET TEGENMOET VAN JULLIE , WORD NU TOCH WEL DE ALLERHOOGSTE TIJD NA AL DIE JAREN , PLUS VELE MILJOENEN GEBRUIKERS WAAR HET OOJK NOG STEEDS NIET WERKT .

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

5 reacties

werkt gewoon
ga naar wifi instellingen en pak KPN fon "indien aanwezig"
ga naar je browser nu krijg je een melding en een scherm dat fon kan gebruiken
hier log je in met je fon gegevens

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @josifel Jammer om te lezen dat je zoveel problemen met Fon ondervindt. Het is inderdaad een extra en gratis optie die bij je abonnement is inbegrepen. Nu is het inderdaad wel zo dat die app niet goed werkt. We ondersteunen 'm ook niet meer en hij valt voor nieuwe gebruikers ook niet meer te downloaden. Als je echter via je apparaten -bijvoorbeeld je mobiele telefoon- zoekt naar een wifi-netwerk je er gewoon op moet kunnen inloggen. Dat lukt bij jou ook niet goed begrijp ik?

Ik zag trouwens dat je twee berichten had aangemaakt. Ik heb er één verwijderd, om het overzicht te bewaren.
die app is via elke telefoon/tablet via playstore te downloaden
oei niet meer dus wel voor de hotspots kun je deze gebruiken
Fon WiFi App maar werkt niet met kpn maar om de fon te zoeken werkt het maar dan zul je handmatig via wifi instellingen moeten doen
wat ik van jou begrijp is dat kpn fon een uitlopende service word
heeft dit met de v10a te maken?
waarom is dit niet op te lossen met een firmware update
en zo,n app updaten kan ook toch gewoon
ik praat namens klanten die fon gebruiken
ik heb aan mijn data bundel genoeg binnen/buitenland

graag wat uitleg van kpn webcare hoe het nou verder gaat met kpn fon
Zeer lastig irritant dat kpn iets uitbrengt en er vele jaren over heengaan totdat ze uiteindelijk geen oplossing er voor hebben , met prepayd was het wel een goed alternatief geweest, en zo ben je alweer eens geen andere mogelijkheid of een(duur) abonnement of prepaid te nemen .

Eeen of andere tegemoetkoming is er helaas ook weer eens niet.
Reputatie 7
Wat is nu het probleem?

Gebruik maken van KPN Fon als je ergens onderweg bent is prima mogelijk door met het wifi netwerk KPN Fon te verbinden en vervolgens in de browser in te loggen met jouw KPN Fon account.
Voorwaarde is dat je ofwel KPN Fon aan hebt staan op jouw Experia Box thuis, ofwel een KPN mobiel abonnement hebt.
Probleem is wel dan KPN Fon nog altijd niet aan te zetten is op de V10A waardoor abonnees met deze Experia Box en zonder mobiel abonnement van KPN geen gebruik kunnen maken van KPN Fon.

Reageer