Beantwoord

Kpn klanterservice is schandalig - mobiele dataverbruik

  • 3 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 208 keer bekeken

Binnen 1 dag is er 3gb van mijn mobile data verbruikt. Achtergrond gegevens staan UIT, wifi staat AAN, slimme netwerk wissel staat UIT. Kortom het is onmogelijk. Ik zit de hele dag op wifi en als ik vraag om opheldering weten jullie mij niks te vertellen. Ik heb nog nooit klachten gehad over het verbruik van mijn mobiele data en kwam zelfs nooit over de 3gb van mijn 5.5gb data heen. Ondanks ik de hele situatie heb uitgelegd kunnen de medewerkers van de klantenservice mij niet verder helpen. Niet te geloven...

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 3 augustus 2016, 13:22

Hoi,

Blijkbaar van Chrome, YouTube, en het besturingssysteem. De 2e foto is namelijk een screenshot van de dataverbruiksmeter van Android en daar kan KPN geen invloed op uitoefenen.

Eventueel kan je nog op de app namen klikken voor ietsje meer informatie

Robin
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Maar geeft je telefoon die 3 gb ook weer?

Reputatie 7
Badge +30
Maar, hier zie je toch duidelijk die 3GB (2,72)?
Ja maar waar komt dat vandaan als ik nauwelijks gebruik heb gemaakt van mijn mobiele data?
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Blijkbaar van Chrome, YouTube, en het besturingssysteem. De 2e foto is namelijk een screenshot van de dataverbruiksmeter van Android en daar kan KPN geen invloed op uitoefenen.

Eventueel kan je nog op de app namen klikken voor ietsje meer informatie

Robin

Reageer