Beantwoord

KPN onbeperkt online 7,50/maand werkt niet in België

• 1 april 2017
  • 5 reacties
  • 767 keer bekeken

Hallo,

Een tijdje geleden ben ik erachter gekomen dat de KPN onbeperkt online bundel (die van 7,50 voor 31 dagen 128kb/s onbeperkt internet) ook in de EU gebruikt kan worden.

Ik zit nu in België maar ik krijg het niet voor elkaar. Mijn toestel is geregistreerd bij Mobistar|KPN, mobiele data (cellular data) staat aan, mobiele gegevens staat aan, ik heb geen datalimiet ingesteld en gegevensroaming staat ook aan.

Internet werkt echter nog steeds niet en bovenin het scherm is alleen een driehoekje met een R te zien.

Hoe zorg ik ervoor dat ik de bundel ook daadwerkelijk in de EU kan gebruiken?

Albast bedankt!
icon

Beste antwoord door kmelsen316 2 april 2017, 18:17

Nadat ik vanochtend de APN veranderd had heb ik mijn telefoon weggelegd. Later zag ik dat ik nieuwe whatsapp berichten en mail had.

Het zal dus aan de APN hebben gelegen.

Hartelijk bedankt voor de snelle reacties!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Je wilt de optie EU Internet op je telefoon uit hebben. Niet alle telefoons hebben deze optie.

Je wilt als APN portalmmm gebruiken. Heb je dat?
Reputatie 7
Badge +22
Hoi kmelsen, welkom op het forum! Balen dat de Onbeperkt Online bundel nu niet werkt. Robin stelt een tweetal goede vragen: staat de APN op portalmmm.nl? En heb je 'EU Internet' uitstaan?

Je hebt ook een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan kijk ik of aan onze kant alles goed gaat 🙂
De APN staat nu op Youfone Internet portalmmm.nl.

Ik heb een Oneplus One en ik denk niet dat die EU internet optie op deze telefoon zit. Ik kan niets vinden in ieder geval.

Ik heb bij APN's de standaardinstellingen herstelt en hij versprong toen naar AH mobiel internet. Daarvan heb ik ook de apn verandert naar portalmmm.nl.

Met alles aan (mobiele data en roaming) heb ik echter nog geen internet.

Doe ik iets verkeerd?
Nadat ik vanochtend de APN veranderd had heb ik mijn telefoon weggelegd. Later zag ik dat ik nieuwe whatsapp berichten en mail had.

Het zal dus aan de APN hebben gelegen.

Hartelijk bedankt voor de snelle reacties!
Reputatie 7
Badge +22
Kijk aan, goed om te horen! Fijn dat je nu weer online kunt 🙂

Reageer