Beantwoord

KPN Onbeperkt Online Bundel werkt niet in Duitsland

  • 26 January 2020
  • 4 reacties
  • 194 keer bekeken

Badge

Ik heb een KPN SIM only, en gebruik de Onbeperkt Online Bundel. Een goedkope bundel waarmee je overal kunt internetten (zij het een beetje langzaam).

Deze bundel werkt overal in EU, en ik heb zonder problemen kunnen internetten in Belgie, Nederland, en Frankrijk.  Maar wat ik ook doe, ik krijg deze bundel in Duitsland (zelfs in de grote steden met goede coverage) niet aan de praat. Bellen lukt wel, maar ik kan geen internet krijgen.

Kun je iemand me helpen hoe ik in Duitsland wel internet via mijn KPN SIM kan krijgen?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 26 January 2020, 20:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Thomas M, welkom! Dat is heel bijzonder! Het is wel goed om te weten dat het in het buitenland in principe wel werkt. Kan je in Duitsland eens proberen om handmatig een ander netwerk te kiezen? Je kunt ook proberen om 4G uit te schakelen. Ik hoor graag of dit verbetering oplevert! 

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat het inderdaad gewerkt heeft. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen betekenen, laat je het me dan weten?

Badge

Beste Marcia. Helaas lukte het ons niet om door handmatig een ander netwerk te kiezen (bijvoorbeeld T-Mobile of Vodafone) om te kunnen internetten. Ook 4G uitzetten hielp niet. We waren in Dortmund, een grote stad. 

Reputatie 7
Badge +30

Heel erg vreemd! Van een afstandje durf ik ook niet te zeggen waar het aan gelegen heeft.. Ga je op korte termijn nog eens naar Duitsland? Op het moment dat het dan nog steeds niet werkt, kunnen we onze technische dienst er eens naar laten kijken. Wellicht kunnen zij achter de oorzaak van het probleem komen.