Beantwoord

KPN stopt met FON

  • 9 March 2019
  • 8 reacties
  • 631 keer bekeken

Reputatie 1
Vandaag KPN gebeld met een vraag over FON. Kreeg te horen dat het niet meer werd ondersteund omdat er teveel problemen mee waren.
klopt dat?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 11 March 2019, 11:00

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Irene, Sinds eind 2018 is de KPN WiFi app (Fon en KPN HotSpots) uit de Google- en Apple stores gehaald. Er kwamen steeds meer klachten binnen over het gebruik van de KPN WiFi app. Deze klachten kunnen we niet op korte termijn oplossen. Intern wordt er gekeken naar een lange termijn oplossing. Als je deze app al geïnstalleerd hebt, kan je er gebruik van blijven maken. Zoals ik al eerder aangaf kan het zijn dat de app niet goed functioneert. In dat geval kan je proberen om in te loggen via de portal inloggen (bij openen van de browser tijdens verbinding met HotSpot opent hij automatisch). Ik hoop dat dit je verder helpt.
Reputatie 1
zag de app inderdaad niet meer in de Appstore, maar had m al eerder geinstalleerd en kon m als gezin delen met de andere leden.
Jammer dat het niet meer gesuppord wordt, niet elk mobieltje heeft een (voldoende) databundel.
Reputatie 7
Maar KPN Fon bestaat gewoon nog steeds hoor, het is alleen die app die niet meer gesupport wordt. Je kunt nog altijd handmatig met Fon connecten en via de portal inloggen.
Reputatie 1
Maar KPN Fon bestaat gewoon nog steeds hoor, het is alleen die app die niet meer gesupport wordt. Je kunt nog altijd handmatig met Fon connecten en via de portal inloggen.
Ja, maar ik wilde een nieuwe account aanmaken op de mobiel, en dat wordt dus niet meer ondersteund. Kreeg ik een foutmelding op.
Reputatie 7
Badge +21

Ja, maar ik wilde een nieuwe account aanmaken op de mobiel


Als je nog geen KPN Fon account hebt (mobiel KPN abonnement) kan je "WIFI AAN" sms'en naar 1266 vanaf de mobiele telefoon met het KPN abonnement. Je ontvangt dan 3 sms’jes met jouw gebruikersnaam, wachtwoord en de algemene voorwaarden.
Reputatie 1
ja, dat was vroeger zo. Inmiddels krijg je een melding dat je contact met KPN moet opnemen, en daar hoor je dat het niet meer wordt ondersteund. Zou fijn zijn als de website daarop wordt aangepast.

Reputatie 7
Badge +21
Het zou kunnen dat je KPN Fon al geactiveerd hebt. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, mobielnummer en klantnummer? Dan kan ik het voor je nakijken. Mocht dit niet het geval zijn, dan geef ik het intern door zodat de website aangepast kan worden. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 1
KPN gebeld. Op dit mobiele abonnement stond inderdaad al een account aangemeld. Ze sturen een nieuw wachtwoord. Ga het dan uit proberen of het nog werkt 😄

Reageer