Vraag

KPN unlimited met Pepwave werkt niet

  • 23 June 2021
  • 2 reacties
  • 75 keer bekeken

Hi, ik heb eenĀ unlimited abonnement afgesloten en gebruik de sim in een Pepwave modem op een boot. Nu werkt dat niet en ik begrijp niet waarom. Ik krijg van de botenbouwer de volgende vragen;

Need to get all the info from the sim Provider :
1. Confirm Sim works in data modem only, no voice needed
2. Need to know ā€œthrottle pointā€ most are around 20gb, you want truely unlimited
3. Need APN
4. Need User name
5 Need password
6 is sim pin required? If yes, what is itĀ 0000
7. Turn off ā€œsmart checkā€ in settings
8. Will card roam to other countries?
9. Where does data ā€œterminateā€ ? Needs to be country you spend most time in, so entertainment apps work properly

Ā 

Kan iemand mij helpen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Beste KPN, wij zijn zelf dealer van jullie en via de dealer helpdesk kunnen ze me hierop geen antwoord geven. Ook kunnen ze mij niet meer doorverbinden met de technische dienst. Alle technische vragen moeten via dit Forum. Maar als julliezelfs niet reageren, hoe kan ik dit dan uitzoeken?

Ā 

Graag hulp!! @KpnĀ @KPN erĀ 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Lemonsquash, welkom hier.Ā 

Je zal altijd een antwoord krijgen hoor. Alleen zit je hier niet op een chat, maar op een forum, je krijgt dus niet meteen antwoord. Daarbij kun je ook antwoord krijgen van andere community leden. :)

Klopt het dat je een gewoon unlimited data abonnement gebruikt? Of echt een data only? Want die zijn eigenlijk bedoelt voor dit gebruik.Ā 

In ieder geval zou ik graag jou van de antwoorden willen voorzien. Makkelijkst is als ik dat in een keer doe. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kan ik meekijken zodat ik niets over het hoofd zie.Ā