KPN WIFI/FON app

• 8 juli 2014
  • 10 reacties
  • 10691 keer bekeken

Hallo kreeg brief van KPN dat onze regio Wifizoalsthuis beschikbaar is mooi.

Modem vrijgegeven hier voor prima dacht ik 

Nu nog even de app downladen en er helemaal klaar voor maar ja net als meerdere dingen van KPN niet te downladen apparaat niet geschik voor deze app

(geprobeerd via google play store waar ik naar werd door gelinkt via KPN site.)

Mijn Tablet is een Medion Lifetab-7312 met andriod 4.2.2.

Op de ipad van mijn vrouw lukte het wel maar niet op de tablet?

10 reacties

Reputatie 2
Badge
Is er toevallig een update beschrikbaar voor je tablet?!

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Eier,

Wat leuk dat het bij jou ook mogelijk is om daar gebruik van te maken! De KPN WiFi app is zowel voor Android als voor Apple mogelijk, dus het is wel vreemd dat het bij jou niet werkt. Zou je eens willen proberen om deze hier te installeren? 

Mocht dit nu ook niet werken, wil je me dan laten weten wat er en waar het precies misgaat? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen. 

OK dat is niet mogelijk meld gelijk ontworpen voor telefoon + apparaat niet geschikt voor deze app.
Geprobeerd op Android telefoon werkt perfect meteen het dorp in gegaan en waarachtig het wekte goed ging van de ene KPN/von naar de andere maar het probleem met tablet blijft.
Het gaat mis zodra je wilt installeren meld dan ontworpen voor telefoon en apparaat niet geschikt voor deze app
Reputatie 7
Badge +28
Dat wil ik toch eens intern uitzoeken. Erg vreemd dat het niet werkt op deze tablet. Zodra ik hierover meer informatie heb, kom ik bij je terug! 

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Eier,

Naar aanleiding van je vraag heb ik e.e.a. uit laten zoeken en een antwoord voor jou. Helaas is het op dit moment inderdaad niet mogelijk om op deze Medion tablet de app te gebruiken. Je kunt wel gewoon inloggen via de portal overigens.

Of het in de toekomst nog wel gaat komen, durf ik geen uitspraak over te doen. Wellicht kan je het over een paar weken nog eens proberen!

Ook ik krijg de melding dat de app niet compatible is met mijn tablets, t.w. een Empire Electronix M805 met Android 4.1.1. en een Empire Electronix M785 met Android 4.2

Reputatie 5
Badge +11
Beste Jan, 

We proberen altijd zoveel mogelijk apparaten te ondersteunen. Helaas vallen niet alle apparaten onder de ondersteuning door het grote aantal aan merken en daardoor verschillende typen hardware. Het kan zo zijn dat je het werkend kan krijgen, maar voorlopig valt jouw apparaat niet binnen de ondersteuningsvoorwaarden. Ik hoop dat dit spoedig wel het geval zal zijn. 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Toch vreemd. Je zou verwachten dat het besturingssysteem bepalend is voor het al dan niet compatibel zijn en niet de hardware.

Wat bedoel je met: mogelijk dat je de app toch kunt installeren ? Is er een workaround?

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Jan, 

Nee we hebben geen workaround voor handen. Het is echter wel eens gemeld, dat het toch kan werken wanneer de ondersteuning voor een bepaald apparaat er niet is. Vandaar dat ik het even noemde. 

Zowel de hardware als de software zijn van invloed op het werken van de App. 

Ik hoop dat dit snel het geval zal zijn! 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reageer