Beantwoord

kpn afzetters en leugenaars?

  • 27 January 2020
  • 20 reacties
  • 646 keer bekeken

ik kon mijn abonnement weer verlengen altijd leuk. ik dus even op de kpn website gekeken of ze wat leuks hebben en ja ik zag meteen iets wat ik wou hebben kpn onbeperkt online dat is nieuw onbeperkt online hebben ze nog nooit gehad ik had 25gb maar dat was niet voldoende voor mij vandaar dat ik het nieuwe abonnement onbeperkt online zeer interessant vind en daar ben ik voor gegaan. nu heb ik dus onbeperkt helaas is het niet onbeperkt online je hebt namelijk een dag bundel van 5gb ga je daar overheen kost het je geld staat niet vermeld op de kpn website je krijgt dat later te lezen als ze je nieuwe contract toe sturen via email. voor ik ja zij tegen de helpdesk medewerker had ik eerst wat vragen over het onbeperkt online, ik vroeg is het echt onbeperkt online want ik ben chauffeur van beroep gebruik de navigatie dagelijks en ik ben gek op YouTube lekker muziek aan die ik wil dus geen radio, die mevrouw zij tegen mij meneer maakt u zig geen zorgen want het is onbeperkt online en onbeperkt online is onbeperkt online. ik voel me dus vreselijk genaaid want bij een andere provider heb je wel onbeperkt online en geen dag bundel. jullie medewerkers van de helpdesk hebben dus totaal geen verstand van zaken ze liegen uit volle borst zeer triest. 

icon

Beste antwoord door JB22_ 27 January 2020, 19:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

20 reacties

Reputatie 7

Afzetters wil ik kpn niet noemen,… Wel erg kort door de bocht. 

 

Heb je de veelgestelde vragen ook gelezen? Hier staat het namelijk keurig vermeld,…

 

Mocht je nog binnen je 14 dagen bedenktijd zitten, kun je het abonnement nog altijd kosteloos annuleren.