KPN Zorgeloos online bundel werkt niet

• 9 november 2017
  • 16 reacties
  • 1012 keer bekeken

Hoi,

Ik heb afgelopen maandag mijn beltegoed opgewaardeerd met 10 euro en daarna mijn zorgeloos online bundel aangevraagd met *142#. Normaal krijg ik hierna een sms dat de bundel aanstaat en kan ik gebruik maken van het internet. Nu kreeg ik echter geen sms. Later op de dag heb ik nogmaals geprobeerd de bundel aan te vragen maar toen kreeg ik het bericht dat ik al aangemeld was voor de bundel., Maar mijn internet werkt niet. Ik heb wel gewoon 3G boven in mijn scherm staan,
- Ik heb al meerdere malen gechat met KPN en daarbij is mijn bundel gecheckt: deze staat ook gewoon op actief.
- Ik heb bij mijn APN portelmmm.nl staan.
- heb mijn toestel al opnieuw opgestart.
- Ben vandaag bij een kpn winkel langs gegaan, maar die konden mij helaas niet verder helpen.

Heeft er iemand nog tips of een oplossing hiervoor?

Groetjes Jessie

16 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Jessie, welkom op het forum! Wat vervelend dat je niet kunt internetten. Je hebt al flink wat gedaan om het aan de praat te krijgen, lees ik. Balen dat het nu nog niet werkt.

Je hebt een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan duik ik mijn systemen in voor je om te kijken of daar iets misgaat.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Jessie, welkom op het forum! Wat vervelend dat je niet kunt internetten. Je hebt al flink wat gedaan om het aan de praat te krijgen, lees ik. Balen dat het nu nog niet werkt. Je hebt een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan duik ik mijn systemen in voor je om te kijken of daar iets misgaat.Inmiddels werkt het internet weer. 🙂 De nieuwe zorgeloos bundel kon in eerste instantie niet geactiveerd worden, maar dat is nu wel gelukt. 🙂
Ik heb precies het zelfde probleem en het lukt mij maar niet om mijn internet te laten werken. Kan iemand mij helpen??
Reputatie 7
Badge +28
Hallo @brjupl, welkom! Wat vreemd dat het niet werkt. Wil je reageren op mijn privébericht ? Dan kijk ik wat er aan de hand is en hoe we het op kunnen lossen.
Reputatie 7
Badge +28
Bedankt voor het sturen van je gegevens! Het heeft er mee te maken gehad dat je op het moment van vernieuwen niet genoeg beltegoed op je kaart had staan. De bundel kon daardoor niet vernieuwd worden en je beltegoed ging op aan betalen per MB. Ik heb de Zorgeloos bundel er nu af proberen te halen, maar ik krijg een foutmelding. Waarom is me niet helemaal duidelijk, maar ik kijk aan het einde van de avond even opnieuw en hou je op de hoogte. Vooralsnog dus nog even alleen data via wifi verbruiken.
Reputatie 7
Badge +28
Hij is nog steeds niet verwijderd en het kan nu tot maximaal 5 werkdagen duren 😞. Morgen krijg je opnieuw bericht van me, hopelijk is het snel opgelost. Zodra de zorgeloos online bundel er op staat, laat ik het je ook weten.
Reputatie 7
Badge +28
Opgelost! Je hebt als het goed is, ook een sms'je gekregen hierover. Je kunt dus vanaf nu de hele maand weer zorgeloos internetten 🙂. Zorg je ervoor dat je opwaardeert voordat de bundel verloopt? Als ik nog iets kan doen, laat het me gerust weten.
Hoii hetzelfde probleem hier.. ik heb een Zorgeloos Online bundel gekocht van €10,- , heb een sms’je ontvangen dat het in is gegaan, maar het werkt niet..
Reputatie 7
Badge +28
Ha @Anne2001, welkom! Ik heb het even voor je gecheckt, maar zie dat er gewoon gebruik gemaakt wordt van de bundel. Kan je dat inmiddels bevestigen? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me gerust weten.
Weer opgewaardeerd maar intnernet werkt weer niet....
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Jessie, welkom terug op het forum! Wat balen dat dit weer mis is gegaan. Je hebt een privébericht van mij ontvangen met meer info.
IS OPGELOST
Reputatie 7
Badge +17
Goed om te lezen dat het inmiddels is verholpen @halyna_c.
Mocht je in de toekomst vragen hebben dan horen we dat graag van je!
Hoi, ik heb hetzelfde probleem. Mijn internet doet het niet bij de zorgeloos online, en de onbeperkt online bundel. Ik heb er nu al een paar opnieuw gekocht en ik heb nog steeds geen internet. Kan ik ook mijn geld terug krijgen?
Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag @sherylkoko, welkom op het forum!

Wat vervelend dat het Onbeperkt online bundel niet werkt. Ik zal voor je uitzoeken wat hier de reden van is. Mocht het niet lukken dan kan ik altijd voor je uitzoeken of ik deze kosten voor je mag/kan vergoeden.
Zou je het KPN Forum profiel(Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators)willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag!
Reputatie 7
Badge +17
Ik heb helaas nog geen reactie van jou ontvangen @sherylkoko en zie dat je het KPN Forum profiel nog niet hebt aangevuld. Mocht je mijn hulp nog nodig hebben dan weet je ons vinden!

Reageer