Beantwoord

Langzaam 4g nadat ik de gratis 1GB bundel besteld heb bij mijn unlimited abonnement.

  • 8 March 2021
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

Heb een Unlimited Internet abonnement. Ben door mijn 5GB heen, maar elke keer als ik een extra GB aanvraag blijft mijn 4G mega langzaam. 

Heb een Oneplus 7Pro, Android 10

 

icon

Beste antwoord door Ghiraph 14 March 2021, 08:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Ghiraph, welkom op het forum!
Kortgezegd zouden deze snelheden betekenen dat de 1GB bundel nog niet actief is. Soms kan dit even duren voordat het verwerkt is. Ook kan het helpen je toestel nog even te herstarten.

Hoi @Ghiraph, welkom op het forum!
Kortgezegd zouden deze snelheden betekenen dat de 1GB bundel nog niet actief is. Soms kan dit even duren voordat het verwerkt is. Ook kan het helpen je toestel nog even te herstarten.

Ik had deze test 6uur na het aanvragen van de extra GB's gedaan. En dat al 6 dagen achterelkaar, en ook opnieuw opstarten van mijn telefoon. Elke dag een minimaal 1 extra GB aangevraagd, elke dag telefoon herstart, en nog geen succes.

Reputatie 7
Badge +20

Dat is wel érg lang inderdaad. Ik kijk graag even mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Het is al gefixed. 

Op een één of andere manier was mijn Access Point Name veranderd van Telfort naar TMobile. 

Zelf had er nergens aan gezeten toen mijn 4G langzaam was. Maar toen het nog steeds langzaam was bij mijn nieuwe maand toch maar even gekeken. 

Had de APN gereset naar de default en voila. Toen kreeg ik automatisch de juiste en schoot mijn 4G weer naar boven de 100MB.

 

Voor de mensen die niet weten waar ze dat kunnen vinden. 

Settings > Wifi&Internet > Sim&Network > Sim1 (tenzij het op je 2de simkaart is) > Access Point Names > Reset to Default (deze kan je vinden rechts bovenin het hamburger menu).