Beantwoord

Limiet 5GB verhogen

  • 2 April 2020
  • 4 reacties
  • 478 keer bekeken

Goedemorgen, omdat ik thuiswerk en nog geen vaste netwerkaansluiting heb (wordt geregeld), gebruik ik tethering via mijn mobiel. Nu is het zo geregeld dat mijn verbinding wordt geknepen nadat ik 5GB data heb verbruikt. Dan moet ik dit elke keer ophogen dmv het versturen van een SMS. Het zou mooi zijn als dit limiet van 5GB wordt verhoogd naar 10 of 20GB zodat ik niet elke keer dicht wordt geknepen. Overigens gaat dit om een Unlimited-abonnement.

Is dit te realiseren?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 8 April 2020, 09:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Micverb! Goede vraag, nu met de Corona situatie, snap ik heel erg goed dat je er telkens overheen komt, zeker als je moet thuiswerken en geen vaste aansluiting hebt :grimacing: Onder ‘normale’ omstandigheden hebben de meeste mensen met een unlimited abonnement ruim voldoende aan 5Gb per dag en wordt er soms eens een keer 1 Gb opgehoogd. Ondanks dat dit bij jou (en vast ook bij anderen) nu een stuk harder zal gaan, kunnen we dit niet aanpassen, 5Gb zal dus de dagbundel blijven.

Ik hoop dat je snel gebruik kunt maken van je vaste aansluiting, zodat je niet meer telkens op hoeft te hogen!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Vraag beantwoord, dank! :-)

Reputatie 7
Badge +20

Top, graag gedaan!