Beantwoord

Lumia 920....wel 4G toegangspunt, maar geen 4G internet

• 19 augustus 2013
  • 6 reacties
  • 5591 keer bekeken

Ik heb een Lumia 920 (met een 2012 abonnement met 2500 MB data). Als toegangspunt heb ik KPN4G.nl ingesteld (deze stond al vooringesteld overigens).

Nu zit ik in postcodegebied 1213, waar ik volgens de kaart zou ik daar 4G bereik moeten hebben. Heb vanmorgen de klantenservice gebeld, daar vertelde men dat er aan de kant van KPN NIETS ingesteld hoefde te worden. Het zou gewoon moeten werken.

Waarschijnlijk is er in het gebied waar ik zit gewoon geen sterkt genoeg 4G signaal. Maar moet ik geen 4G abonnement hebben, of werkt het ook default met de 2012 abonnementen?

icon

Beste antwoord door Menno 19 augustus 2013, 14:37

Ik heb je nummer ontvangen, bedankt voor de gegevens. Met jouw abonnement kun je op dit moment geen 4G ontvangen. Ik kan het abonnement eventueel wel omzetten naar een 2013 variant waarbij je wel 4G hebt met de hogere databundels. Mocht je dit willen, dan kun je dit in een privé-bericht aangeven.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Ik kijk graag of je met jouw abonnement 4G kunt ontvangen.

Het gaat over Hilversum? Ik kan eventueel nog verdere navraag doen bij onze technische dienst om na te gaan of alles technisch goed staat ingesteld. Zou je in een privé-bericht je mobiele nummer willen sturen?

Als het goed is heb je m'n nummer ontvangen :)

Reputatie 5
Badge +6
Ik heb je nummer ontvangen, bedankt voor de gegevens. Met jouw abonnement kun je op dit moment geen 4G ontvangen. Ik kan het abonnement eventueel wel omzetten naar een 2013 variant waarbij je wel 4G hebt met de hogere databundels. Mocht je dit willen, dan kun je dit in een privé-bericht aangeven.

Ik heb net contact gehad met de klantenservice (aangezien Menno vrij schijnt te zijn :D), het abonnement is omgezet naar een 2013 variant (althans hiervoor is een aanvraag gedaan..en dat kan 5 werkdagen duren...wauw). Volgens die mevrouw zouden de kosten even hoog zijn als die van het 2012 abonnement, maar we gaan het zien... :)

Reputatie 1
Nou let op: ik heb mijn bundel ook geschikt laten maken voor 4G. Ook bij mij zou ik niets extra's betalen/mijn kortingen behouden. Helaas blijkt dit niet waargemaakt te worden door KPN. Ik betaal in plaats van de beloofde 25,- per maand nu zo'n 55,- per maand. De klantenservice heeft een creditering gedaan, maar de foute rekeningen gaan gewoon door. Misschien reken ik verkeerd. De klantenservice wil niet nogmaals meerekenen omdat ik al korting heb gehad. Het verschil tussen 25,- en 55,- per maand kunn en ze niet uitleggen. Mijn oude abonnement terug geven wil men ook niet. Ik moest blij zijn dat ik maar 55,- per maand betaalde. Daar zou ik mee boffen.

Ik snap nog steeds niet wat ik verkeerd zie. Net maar mijn bundels bij KPN eraf gegooid.

Als ik jou was zou ik niet wisselen voor je de beweringen van de klantenservice zwart op wit hebt om te besparen.
Reputatie 4
Badge +3
Ha ucsdcom,

Dat klinkt erg vreemd. Zou je me per privébericht je gegevens kunnen toesturen? Dan kijk ik de boel even na. Als er zaken beloofd zijn, moet men zich daar ook aan houden.

Daan

Reageer