Beantwoord

maand eu internet

• 23 mei 2015
  • 5 reacties
  • 237 keer bekeken

Hoe wordt een maand internet EU maand AAN berekend. Per maand bijvoorbeeld heel mei of van 24 mei tot 24 juni?
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 23 mei 2015, 14:54

Hallo,

Als je de bundel activeert is deze 31 dagen geldig. Dus als je hem activeert loopt hij volgende maand (23 junii) af. Of eerder, als je MB's opzijn.

Robin
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Als je de bundel activeert is deze 31 dagen geldig. Dus als je hem activeert loopt hij volgende maand (23 junii) af. Of eerder, als je MB's opzijn.

Robin
Bedankt! Dan kan ik met ģerust hart nieuwe bundel nemen. Gr. Els
Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen @elschrispijn197

Wat fijn dat je met een gerust hart naar het buitenland gaat, wel net zo prettig natuurlijk! Fijn dat je al van een antwoord heeft voorzien. Ik weet niet wat je in het buitenland gaat doen, maar gezien de tijd van het jaar ga je misschien wel op vakantie 🙂. Alvast heel veel plezier! 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Dank je Cindy. Ik ben inderdaad met vakantie. Over 3 weken ga ik op vakantie naar Parga in Griekenland Je an ik daar mijn EU bundel ook gebruiken? Gr. Els
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Elschrispijn197, 

Wat een goed vooruitzicht! yes Je kunt in Griekenland de EU-bundel gebruiken. Let er wel op dat je niet overschakelt op Turks netwerk. In Turkije is de EU-bundel namelijk niet geldig en het zou zonde zijn als je onbewust toch kosten maakt. Dat geld kun je natuurlijk beter uitgeven op vakantie zelf! Je ontvangt een sms van ons zodra je overschakelt op een ander netwerk. Lees de berichtjes dus goed op welk netwerk je zit. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer