Beantwoord

MB’s bijgekocht, maar nog niet zichtbaar

  • 19 July 2021
  • 1 reactie
  • 53 keer bekeken

Dag 

ik heb twee dagen geleden 1000 MB bijgekocht voor mobiel internet, echter het is niet verwerkt (staat nog op 2000MB). 
mijn verzoek is  dit svp opgelost kan worden?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 20 July 2021, 10:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @GODILA, welkom! De MB's die je bij koopt, zie je niet op de hoofdpagina van MijnKPN, maar onder ‘Bundels in wachtrij'. Deze kan je vinden als je in MijnKPN op jouw mobiele nummer klikt. Daar zie je de optie ‘Alle bundels bekijken'. Hier zie je de bundels die in de wachtrij staan. Je zal eerst de MB's in jouw eigen bundel opmaken voor de extra bundel aangebroken wordt.