MB’s delen

  • 30 March 2019
  • 3 reacties
  • 79 keer bekeken

Hallo,
ik kan geen nieuwe KPN nummer toevoegen om MB’s te delen. Wij zijn al 4 weken via KPN en gsm-winkel bezig maar het lukt nog steeds niet. Ook via klantenservice van KPN is het nog niet gelukt.
graag zou ik dit opgelost willen hebben.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi YuCil, welkom hier. Staan je producten allemaal wel op hetzelfde adres? Dat is namelijk een voorwaarde. Ik kijk dit ook graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook alle mobiele nummers waar het om gaat vermelden. 🙂
Hallo Apex_P, Bedankt voor je reactie.
Ja, de producten staan wel op dezelfde adres. Misschien dat bij de het verlengen van mijn abo dat er iets mis is gegaan. Ik heb een nieuwe nummer+ Bel abo(zonder internet) voor mijn dochter aangeschaft met de bedoeling om MB s met haar te delen. Maar helaas tot nu toe nog niet gelukt.

Mijn nummer is 06********
en het nummer dat toegevoegd moet worden is 0622******
Reputatie 7
Badge +24
Dankje, ik weet nu ook waar dit verkeerd is gegaan. Je betaalgegevens zijn, per ongeluk gok ik, verkeerd ingevuld. Postcode 7558HM ipv MH. Dit heb ik nu aangepast, kan 24 uur duren. Zou je morgen dit willen controleren? Anders moeten we aanvraag voor Compleet dan opnieuw doen.