Beantwoord

Mb's delen

  • 2 August 2020
  • 7 reacties
  • 127 keer bekeken

Ik zit na te denken om een s20 plus te kopen maar mijn vraag is: Kan iemand met een 4g telefoon mb’s delen met iemand die een 5g telefoon heeft, en dat diegene ze dan kan gebruiken als 5g?

icon

Beste antwoord door RBxx 2 August 2020, 17:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @MarcieNL 

KPN heeft geen MB’s in twee smaken. Of ze via 4G of 5G verbruikt worden maakt niets uit, maar met 5G gaat het wss alleen sneller. :nerd:

Hallo @RBxx  en @MarcieNL , je moet niet een Telfort-klant zijn die eerder automatisch is overgezet naar KPN, want dan wil het delen ook niet.

 

Hallo @JanD mijn moeder heeft al de hele tijd KPN dus dat moet wel goedkomen

 

Hallo @JanD mijn moeder heeft al de hele tijd KPN dus dat moet wel goedkomen

 

Hallo @MarcieNL , de enigste voorwaarde is dan nog dat jullie op abo's op precies hetzelfde adres ingeschreven staan, anders kan het ook niet.

 

Hallo, kan ik ook MB’s delen met een sim only basis met 0 GB, ik heb zelf een sim only met onbeperkt data. 

Met groet, Kees

 

 

Hallo, kan ik ook MB’s delen met een sim only basis met 0 GB, ik heb zelf een sim only met onbeperkt data. 

Met groet, Kees

 

 

Ja, dat kan, mits de sim only ook KPN-abo is en op hetzelfde huisadres ingeschreven staat.

 

Dank, ja dat is idd het geval,