Beantwoord

Mb's delen, kan dat naar een KPN Budget zonder data?

  • 1 March 2019
  • 2 reacties
  • 460 keer bekeken

Stel voor, ik heb KPN Compleet (Internet + Bellen) en ik neem een sim only van 30 GB en mijn familieleden hebben gewoon een simkaart van KPN zonder een bundel. Kan ik dan mb's naar hun geven? Zo nee, wat zijn de voorwaarden?

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Nadia 13 March 2019, 10:30

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Ik heb voor mijn vrouw een Budget ( sim-only ) abonnement zonder MB's, en maak elke 1e van de maand MB's naar haar over van mijn bundel. Werkt tot nu toe feilloos.
Reputatie 7
Hallo @Timo H. Welkom op het KPN forum! Ik zie dat Antisound je al een antwoord heeft gegeven, super. Ik heb nog een kleine aanvulling :)

MB’s delen kan als je KPN Compleet bent en twee of meerdere mobiele KPN abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd staan. Op jouw MijnKPN zie je welke mobiele nummers zijn aangemeld voor Compleet. Via de MijnKPN (site) of MijnKPN app kun je heel eenvoudig MB's onderling delen. De gulle zender en blije ontvanger krijgen een bevestiging per SMS van het aantal verzonden of ontvangen MB’s :)

Handig om te weten:
  • Je kunt zo vaak als je wilt MB’s verzenden, zolang je maar minimaal 50 MB tegoed overhoudt
  • Je kunt ook MB’s delen met abonnementen zonder MB-bundel (KPN Budget)
  • Ontvangen MB's kunnen ook weer gedeeld worden
  • De resterende MB’s zullen aan het einde van de kalendermaand komen te vervallen
  • Extra gekochte MB's bundels kunnen niet gedeeld worden
  • Als je MB's op zijn wordt de snelheid verlaagd naar maximale 64 Kbps, genoeg om te Whatsappen. Je betaalt geen kosten voor internet buiten je bundel
Is het je al gelukt om MB's te delen met je familie?

Reageer