Beantwoord

MB's delen met vier gezinsleden lukt niet

  • 8 October 2019
  • 2 reacties
  • 68 keer bekeken

Sinds een maand hebben we vier mobiele nummers bij KPN. Deze mobiele nummers zijn aangemeld voor KPN Compleet. Alleen is er geen reactie over deze aanmelding gekomen. Het lukt niet om MB's te delen, maar ook niet om de nummers opnieuw aan te melden voor KPN compleet. De links in mijn KPN geven continue nutteloze informatie over hoe fijn het is dat je kan delen, maar niet hoe dit nu eindelijk gaat lukken.
icon

Beste antwoord door Susan_ 10 October 2019, 21:15

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @vosjesg, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het lijkt er sterk op dat de nummers dan vastgelopen zijn in de registratie.. Want als zij niet toe te voegen zijn aan de KPN Compleet registratie terwijl ze wel aan de voorwaarden voldoen, dan gaat er iets mis.

Ik kijk het graag voor je na, en kan het wijzigen waar nodig. Hier heb ik wel wat gegevens voor nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en de 06-nummers? De 06-nummers kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen, het is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag wanneer je het profiel hebt aangevuld, zodat ik het zo snel mogelijk kan rechtzetten!
Reputatie 7
Badge +21
@vosjesg, is jouw probleem met MB's delen inmiddels opgelost? Ik heb namelijk niks meer gehoord.. Mocht ik nog kunnen helpen hierin, dan hoor ik het graag 🙂

Reageer