Beantwoord

mb,s delen onbeperkt internet

  • 7 July 2020
  • 5 reacties
  • 1362 keer bekeken

hallo , heb laatst mijn mob abonnement verlengt na onbeperkt internet en bellen bij een xl winkel . Daar werd gezegt dat ik per nummer 25 gig zou kunnen delen , nu blijkt dat ik op de overige 4 telefoon nummers maar max 25 gig kan delen , hoe zit dit ! ! als ik dit van te voren had geweten had ik geen onbeperkt internet genomen en beter het oude abbonement door kunnen laten lopen . heeft de kpn hier een oplossing voor , graag hoor ik hier wat over .

mvg Gerben

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 9 July 2020, 14:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @beltoe ,

 

Je kunt maximaal 25 GB delen met je huisgenoten, niet 25 GB per ander telefoonnummer. 

 

 

De omschrijving op de website van KPN: 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/unlimited-data.htm

  • Unlimited data in Nederland
  • Onbeperkt bellen + sms'en
  • 22 GB in de EU 
  • 25 GB om te delen (bij meerdere KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres)
  • 5G ready, zónder extra kosten
Reputatie 3
Badge +2

Als je binnen de 14 dagen na afsluiten zit kan je het nog terug laten draaien. Bel daarvoor even naar 1200 met je mobiel

abbonement is op 2 juli in gegaan en 3 mnd geleden afgesloten

Reputatie 7
Badge +20

Hi @beltoe, wat jammer dat je abonnement tegen lijkt te vallen :slight_frown:

Hoe het precies heeft kunnen gebeuren dat deze miscommunicatie is ontstaan in de winkel, dat weet ik niet. Feit is wel dat je elke maand maximaal 25Gb kunt delen, ongeacht hoeveel andere nummers er gekoppeld zijn onder jouw KPN Compleet/KPN Hussel registratie. Dit is niet iets dat we kunnen wijzigen. Als dit niet is wat je wil, kan je het abonnement aanpassen zodat je niet meer onbeperkt data hebt, maar een bundel van bijvoorbeeld 10Gb of 20Gb. 

Reputatie 7
Badge +24

abbonement is op 2 juli in gegaan en 3 mnd geleden afgesloten

Handig... zo'n eind van te voren je abonnement verlengen...