Beantwoord

Mb’s delen via de KPN app zonder internet

  • 15 August 2019
  • 1 reactie
  • 77 keer bekeken

Hoi,
Ik heb een vraag: zou de KPN app altijd moeten werken? Of je nu mb’s hebt of niet en of je je nu in NL bevindt of elders in Europa?

Mijn situatie vandaag:
Bij mij werkte de app vandaag ineens niet meer (op de snelweg in Duitsland) vlak nadat ik de melding ontving dat ik 100% van mijn bundel had verbruikt. Nu kon ik dus ook geen extra MB’s meer delen of kopen. Best lastig want ik zat op de snelweg en mn Google Maps navigatie stopte er dus ook mee...
Vervolgens auto aan de kant van de weg en de KPN gebeld. Zij konden ook niet voor mij (handmatig via hun systeem ofzo) de MB’s delen vanuit mijn andere account. En dus moest ik maar bijkopen om zo weer op de app te kunnen! Terwijl ik nog 5000mb beschikbaar heb op mijn andere account!

Waarom kan ik de app niet meer openen om extra MB’s op te halen? Of het nu delen is of aankopen. Juist in het buitenland lijkt me dit essentieel.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 17 August 2019, 19:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi WB, welkom op ons forum.

Het gebruik van een app, die van ons of andere apps, is afhankelijk van een actieve internetverbinding. In dit geval lukte het logischerwijs niet omdat de data/MB's op waren. Ik vind het wel erg zuur voor je in deze situatie. Mijn advies is om de volgende keer op voorhand genoeg MB's te delen met het nummer dat dit nodig heeft.

Een goede voorbereiding is het halve werk. 😉