Beantwoord

MB's delen werkt niet

• 2 november 2018
  • 2 reacties
  • 112 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
Onlangs heb ik mijn abonnement en die van mijn zoon verlengd.
IK heb eerst navraag gedaan of het mogelijk is om mijn zoon een abonnement met alleen bellen te geven en hem dan mb's van mij te geven aangezien ik er genoeg heb.
Dit bleek mogelijk.
Nu heb ik gisteren 1000 mb aan hem gegeven en we hebben hier beide een bevestiging van gehad.
Helaas kan mijn zoon niks met de mb's.
Whatsapp berichten worden niet verstuurd en ook op Internet iets opzoeken werkt niet.
Op zijn overzicht staat dat hij 1000 mb heeft.
Bij mij zijn ze afgeschreven.
Ik zou graag willen weten waarom het dan niet werkt?
Ik hoop een reactie te mogen ontvangen van iemand van kpn.
Bvd,
Brenda.
icon

Beste antwoord door Susan_ 4 november 2018, 09:14

Goedemorgen Brenda, bedankt voor jouw bericht!

Wat raar dat dit niet werkt, op het moment dat hij het wel ontvangen heeft! Ik kijk graag even mee hierin, en heb eerst wat dingen die ik wil controleren 🙂 De MB's zijn namelijk wel aangekomen, omdat jullie beide een SMS hebben ontvangen. Dat betekent dat hij wel aangemeld is voor KPN Compleet. Wanneer hij een Budget abonnement heeft (alleen belminuten), gebruikt hij normaliter ook geen internet (behalve WiFi). Dan gaan mijn gedachten direct uit naar de instellingen van het toestel. Zou je willen controleren of het mobiele netwerk aan staat, en goed ingesteld staat? Dit kan aan de hand van het online stappenplan van ons, de toestelhulp. Zoek het toestel van je zoon op, ga naar het kopje 'Internet' en dan 'Handmatig instellen' of 'Problemen oplossen'.

Mocht dit geen uitkomst bieden dan hoor ik het graag, je kan ook altijd even langs de KPN winkel lopen om het te laten zien. Dan kunnen ze je daar ook direct verder helpen!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Brenda, bedankt voor jouw bericht!

Wat raar dat dit niet werkt, op het moment dat hij het wel ontvangen heeft! Ik kijk graag even mee hierin, en heb eerst wat dingen die ik wil controleren 🙂 De MB's zijn namelijk wel aangekomen, omdat jullie beide een SMS hebben ontvangen. Dat betekent dat hij wel aangemeld is voor KPN Compleet. Wanneer hij een Budget abonnement heeft (alleen belminuten), gebruikt hij normaliter ook geen internet (behalve WiFi). Dan gaan mijn gedachten direct uit naar de instellingen van het toestel. Zou je willen controleren of het mobiele netwerk aan staat, en goed ingesteld staat? Dit kan aan de hand van het online stappenplan van ons, de toestelhulp. Zoek het toestel van je zoon op, ga naar het kopje 'Internet' en dan 'Handmatig instellen' of 'Problemen oplossen'.

Mocht dit geen uitkomst bieden dan hoor ik het graag, je kan ook altijd even langs de KPN winkel lopen om het te laten zien. Dan kunnen ze je daar ook direct verder helpen!
Reputatie 7
Badge +19
@Bmv, ik heb nog geen reactie gezien tot dusver. Is het gelukt via de toestelhulp, of ben je langs een winkel gegaan? Kan ik hier nog bij helpen, dan weet je me te vinden!

Reageer