MB's doneren

• 21 september 2016
  • 8 reacties
  • 428 keer bekeken

Reputatie 2
Mag ik zeggen dat ik de optie MB's doneren een geweldig initiatief vind van jullie!! Jammer dat er alleen niet meerdere doelen zijn waar je uit kan kiezen. Er zijn zoveel mooie en goede doelen die deze hulp kunnen gebruiken.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Wat een leuk bericht @flensje! Zelf ben ik er ook enthousiast over en ik ben het met je eens dat veel meer organisaties hulp kunnen gebruiken 🙂. Wij hebben ervoor gekozen om de doelen die we al sponsoren, om ook klanten hierbij te betrekken op een laagdrempelige manier. Waar heb je voor gekozen om je MB's aan te doneren? Ik ben benieuwd!

Reputatie 2
De schaatsbond is het geworden. En heel stiekem hoop ik dat door dit te sponsoren de schaatsbond meer bezig kan gaan met gehandicaptensport. Door alle besparingen zijn er minder subsidies voor deze groep en het is juist zo belangrijk.
Reputatie 7
Badge +24
Als we weten wat voor projecten/dingen er zijn gedaan met de gedoneerde MB's, dan laat ik je dat zeker weten. Ik vind het erg leuk dat je zo meedenkt en enthousiast bent 🙂!
over doneren heel leuk maar had toch een vraag ,is het ook mogelijk omdat automatisch
te doen met MB ,s die je overhoud tegen eind van de maand ?
anders lijkt mij toch een gedoe worden met 5 mobiele aansluitingen en steeds weer opnieuw de doelen
weer te kiezen etc.
Reputatie 7
Badge +22
Ha Fredskapeen, welkom terug op het forum! Mooi dat je MB's doneren een leuke functie vindt 🙂 Heb je al gezien dat je nu ook aan het concertgebouw kunt doneren?

Automatisch doneren kan inderdaad op het moment nog niet. Wellicht dat deze mogelijkheid in de toekomst nog wordt toegevoegd. Het staat nu, voor zover ik weet, nog niet op de planning. Ik zal jouw suggestie in ieder geval doorgegeven 🙂
ja zeker leuke functie ,natuurlijk liever dat je MB,s ergens anders voor kan gebruiken of mee kan nemen naar volgende maanden ,maar ok
als er ook nog meer doelen komen om naar te doneren en automatisch denk ik dat best wel veel gedaan
zal worden.
concertgebouw spreekt mij niet zo aan ,ik heb alleen daar Weather Report en de Kinks mogen meemaken
dus liever doneren aan Bimhuis ,Paradiso ,Melkweg etc.
En eventueel milieu-dieren organisaties
Reputatie 5
Badge +8
Er is nog een topic over dit onderwerp gestart door Cindy :8
https://forum.kpn.com/de-huiskamer-5/mbs-doneren-sponsor-jij-mee-424591#post432858
Goedemiddag,
Het zou erg fijn zijn als je in een staffel zelf kunt selecteren hoeveel MB's je wilt delen ipv maar50 per keer. Ik heb deze maand bv 10.000 MB over omdat ik erg veel wifi heb kunnen gebruiken.
Die zou ik graag doneren, maar nou 200 keer door Het menu heen te gaan, daar heb ik vandaag geen tijd voor helaas.....

Reageer