Beantwoord

MB's gaan snel op

  • 9 September 2020
  • 2 reacties
  • 314 keer bekeken

Hoi ik heb precies de zelfde probleem simonevdl mij mbs raken razend snel  na de overstap naar kpn  dit terwij mij gebruik het zelfde als telfort tijd als dit niet verholpen wordt zal ik hier mee stoppen en naar een andere provider gaan

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Heine 14 September 2020, 15:12

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hallo @Oude telfort klant,

Balen dat je bundel sneller op is dan verwacht. Het is je toestel die de data gebruikt, dit staat verder los van de omzetting van Telfort naar KPN. Ik kan me goed voorstellen dat je vervolgens wel wilt weten waaraan je data verbruikt wordt. In verband met jouw privacy mogen wij niet registreren waaraan jouw toestel de data verbruikt, wij registreren alleen de data, tijdstippen en hoeveelheid MB´s die je gebruikt. Die gegevens kan je vervolgens precies terugzien op de specificatie van je factuur in MijnKPN

Als je nu wel graag wilt achterhalen waaraan je toestel de data heeft verbruikt, dan kan je dat nagaan in de instellingen van je toestel. Zowel bij Android als bij Apple kan je het verbruik per App inzien. Op deze pagina zie je onder het kopje "Hoe bekijk ik mijn dataverbruik op mijn mobiel?" precies hoe je dit voor jouw toestel doet. Als je die teller aan het begin van je maand of op het moment dat je een nieuwe bundel activeert op 0 zet, dan weet je precies waaraan je bundel is opgegaan! 

Ik hoop je zo wat meer toelichting te hebben gegeven. Mochten er toch nog vragen zijn, stel die gerust. 

Reputatie 5
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien, dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer