Beantwoord

MB's gebruiken ook in Turkije?

• 31 juli 2017
  • 2 reacties
  • 1577 keer bekeken

Met de nieuwe actie van KPN kun je ook in de hele EU je MB's gebruiken bellen en sms'en maar geld dat ook voor Turkije want ik wil graag weten of KPN dan Turkije meerekend als Europa

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking, topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Henk2304 1 augustus 2017, 12:27

Dag @Mehmet, welkom op het forum.

Europa misschien nog wel maar de EU niet. Of en zo ja wanneer Turkije ooit deel uit gaat maken van de EU is niet aan KPN ter beoordeling. Nu zijn er wel uitzonderingen (zoals Zwitserland heb ik begrepen), maar ik denk niet dat de politieke situatie tussen de EU en Turkije er momenteel aanleiding toe zullen zijn om ook Turkije tot die uitzonderingen te rekenen.
Zie ook de lijst op deze pagina. Daar staat o.a. "De EU regulering geldt dus niet in bijvoorbeeld Turkije, Servië, de Nederlandse Antillen, Aruba en Curaçao.".
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Dag @Mehmet, welkom op het forum.

Europa misschien nog wel maar de EU niet. Of en zo ja wanneer Turkije ooit deel uit gaat maken van de EU is niet aan KPN ter beoordeling. Nu zijn er wel uitzonderingen (zoals Zwitserland heb ik begrepen), maar ik denk niet dat de politieke situatie tussen de EU en Turkije er momenteel aanleiding toe zullen zijn om ook Turkije tot die uitzonderingen te rekenen.
Zie ook de lijst op deze pagina. Daar staat o.a. "De EU regulering geldt dus niet in bijvoorbeeld Turkije, Servië, de Nederlandse Antillen, Aruba en Curaçao.".
Reputatie 6
Badge +9
De naam EU bundel zegt het eigenlijk al, hierin zitten in ieder geval de landen die binnen de Europese Unie vallen, en een paar uitzonderingen als Noorwegen en Zwitserland bijvoorbeeld.

Gezien de spanningen lijkt het onwaarschijnlijk dat Turkije op korte danwel lange termijn tot de EU zal toetreden, echter dat terzijde.

Reageer