Beantwoord

MB's gedeeld, maar toch trage verbinding

  • 24 February 2021
  • 6 reacties
  • 187 keer bekeken

Dag, ik deel via hussel MB's met de kids. Maar ik krijg klachten. Via 4G werkt Whatsapp wel, maar internet niet of nauwelijks. Instagram laadt bijvoorbeeld in ca. 2 minuten. Filmpjes kijken lukt niet of nauwelijks. MB's voldoende, telefooninstellingen zijn ook goed. Waar kan dit aan liggen? We horen het graag!

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 27 February 2021, 11:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Ronald Mobiel, goede vraag! Merk jij zelf ook dat jouw mobiele internetverbinding traag is? En merken zij dit vooral thuis of ook op andere locaties? Kan je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en de betreffende 06-nummers onder ‘persoonlijke opmerkingen’ plaatsen? Welke toestellen hebben zij? En zij hebben wel echt de MB's ontvangen?

Dag Marcia,

Dank voor je bericht. Mijn mobiele verbinding is goed. De kids merken de slechte verbinding buitenshuis (binnen gaan ze over op wifi). Zij hebben echt de MB's ontvangen. Toestellen en gevraagde gegevens staan in mijn forumprofiel.
Dank alvast!

 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Ronald Mobiel, dank voor het aanvullen! Ik heb het even bekeken, maar beide kinderen hebben momenteel géén gedeelde MB's meer over. Deze komen steeds per de eerste van de volgende maand te vervallen en voor zover ik het nu kan zien, heb je in februari nog geen MB's gedeeld. Zou je dit alsnog eens willen doen? Is het dan ook daadwerkelijk opgelost?

Dag Marcia, ik heb beide nu MB's gedeeld voor maart. Kun jij zien of dit goed gaat? Dank je wel alvast!

Reputatie 7
Badge +30

Yes, daar wordt al mooi gebruik van gemaakt! Hopelijk krijg je geen klachten over langzaam internet meer, anders weet je me te vinden ;-).

Dank je wel Marcia. Het is gelukt!