Beantwoord

MB’s na verlenging

  • 9 January 2020
  • 8 reacties
  • 135 keer bekeken

Vandaag werd mijn contract verlengd.  
Van 1-2 t/m 8-2 heb ik ca 7000 mb’s verbruikt.   
Vandaag hebben ze ca 25000mb’s verrekend vh nieuwe contract.

Ik vind dit niet in verhouding!!

 

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 12 January 2020, 11:18

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Is het bij u al februari? :thinking:

Voor hoeveel mb's per maand heeft u een abonnement afgesloten?

Mijn fout,  ik kijk graag in de toekomst!😉Abonnement van 50000 mb’s.   Wordt verdubbeld, dus nog een behoorlijk aantal mb’s over, maar daar gaat het niet om.  
Ik vind het een slechte zaak dat er niet naar  mijn daadwerkelijke verbruik van 1-1 t/m 8-1 gekeken wordt.  

Reputatie 7
Badge +24

Word nog verdubbeld? Weet u dat zeker? Is het geen hussel abonnement dan?

 

Reputatie 7
Badge +24

De mb's die u tot voor 8 januari gebruikt heeft waren voor rekening van uw vorige abonnement en hebben dus ook geen enkele invloed op de hoeveelheid die u op 8 januari bij uw nieuwe abonnement krijgt.

Ja. Dat weet ik zeker.  
Wij hebben meer abonnementen.  Vandaar.  

Reputatie 7
Badge +24

Ja. Dat weet ik zeker.  
Wij hebben meer abonnementen.  Vandaar.  

Ja... dat zegt niets. Bij hussel bestaat dubbele data niet meer. Ook niet als je meerdere abonnementen hebt. Vandaar de vraag of het een hussel abonnement betreft. Het kan dat deze verlenging een paar maanden geleden al geregeld is. Dan is het nog wel een oud abonnement, van voor Hussel. En heb je dus dubbele data.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @G.Zuidinga, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Als ik het goed begrijp heb je op één dag (van het nieuwe contract) 25GB gebruikt en schrik je hiervan, wat ik me kan voorstellen! Want dat is aardig wat.. Maar ik ben wel benieuwd hoe het precies in de app staat.. Zie je bij verbruik dat die 25GB gebruikt is, of dat je die tot je beschikking hebt? Want indien je die verdubbeling krijgt, het abonnement is in de maand januari ingegaan en je zal dan naar rato de GB's krijgen. Dus zou je 50GB krijgen, dan krijg je voor 8 tot en met 31 januari er ongeveer 38GB (omdat er 1 week al voorbij is en nog onder het vorige abonnement liep).

Ik zou graag even willen meekijken, maar daarvoor heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer?

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@G.Zuidinga, ik heb geen reactie meer gehad helaas. Ik ga er vanuit dat het voor jou inmiddels helder is!

Reageer