Beantwoord

MB's niet meer zichtbaar in MijnKPN. Wat te doen?

  • 27 April 2021
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

Ik kan mij niet vinden in het antwoord van de KPN! Ook ik zie de MB’s niet meer die ik eerder wel in de app zag staan. Wel vervelend, want nu weet ik niet meer hoeveel ik er kan delen met mijn vrouw. 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 29 April 2021, 08:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @PeterCage, welkom bij ons op het forum. Zie je het abonnement zelf wel in MijnKPN staan maar alleen de MB's niet, of zie je helemaal niets van het abonnement staan? Ik ben ook benieuwd wat voor abonnement je precies hebt, als je bijvoorbeeld een Hussel Unlimited abonnement hebt is er geen dataverbruik gespecificeerd in MijnKPN.

Dank Jasper, ik heb inderdaad in sinds kort mijn abonnement gewijzigd in onbeperkt data en 5000 mb gedeeld met mijn vrouw. Toen kreeg ik daarna een melding dat ik alles verbruikt had en wilde gaan kijken etc etc. Maar nu snap ik het, zal mijn vrouw in ‘t vervolg ‘gereduceerd’ de MB’s geven!

Reputatie 7

Dan klopt het inderdaad @PeterCage. Met het Unlimited abonnement kan je dagelijks 5 GB gebruiken en daarna via MijnKPN (gratis) 1 GB per keer toevoegen als je meer nodig hebt. Elke dag krijg je die 5 GB opnieuw.
Per maand kan je maximaal 25 GB delen, dus je hebt speling om het met je vrouw te delen :slight_smile: