Beantwoord

MB s snel op

  • 7 July 2020
  • 14 reacties
  • 264 keer bekeken

Hallo,ik heb altijd mijn MB s snel op.Een dag en ik krijg alweer een bericht dat ik nog weinig heb,dat is toch heel raar

icon

Beste antwoord door Anonymous 8 July 2020, 12:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Hallo @Riet klos , in je telefoon kun je op app nivo zien wat er per app verbruikt wordt in een bepaalde periode.

 

hallo, ja hoe kan ik daar iets mee, het is gewoon te gek ,dat ik nu al weer MB,s moet kopen,de maand is pas begonnen, zou jij mij iets meer kunnen uitleggen hoe, en wat ,gr

Hallo @Riet klos , je zou de data vretende apps op kunnen sporen en zo in kunnen stellen dat deze alléén via wifi wat mogen doen.

Je zou tevens de data besparingsfunctie op je mobiel aan kunnen zetten als deze dat ondersteunt.

Je zou de apps die data vreten en je toch niet gebruikt kunnen verwijderen of uit kunnen schakelen.

Als je thuis bent de mobiel automatisch naar wifi over laten schakelen dan heb je geen mobiel data verbruik meer en zo zijn er dus veel mogelijkheden om data te besparen.

Je kunt ook nog even  ‘googelen’ voor aanvullende besparingstips.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Riet klos Welkom op het forum. Ik begrijp dat het niet duidelijk is waar je MB's aan op gaan. Dit heb ik helaas ook niet inzichtelijk, maar ik zou wel kunnen kijken wanneer je data verbruikt is, wellicht dat we daaruit kunnen opmaken wat de boosdoener is. Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen met het mobiele nummer waar het om gaat. En zou je het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en op onderzoek uit gaan. 

hallo, Rutger. hoe kom ik op het forumprofiel,???????misschien een dom vraagje, maar helaas

hallo, Rutger. hoe kom ik op het forumprofiel,???????misschien een dom vraagje, maar helaas

Hallo @Riet klos , even op je eigen logo klikkken en dan alleen in die velden wat invullen die alleen voor jou en KPN zichtbaar zijn  en dan op opslaan/bewaren klikken.

 

Reputatie 7
Badge +21

@Riet klos , de moderator maakt het je makkelijk.

Klik op de groene tekst in zijn bericht en die link gaat direct naar je forumprofiel 

Sluit af met "Sla wijzigingen op"

Reputatie 7
Badge +24

hallo, Rutger. hoe kom ik op het forumprofiel,???????misschien een dom vraagje, maar helaas

Op het linkje klikken…

 

Reputatie 7
Badge +24

hallo, ja hoe kan ik daar iets mee, het is gewoon te gek ,dat ik nu al weer MB,s moet kopen,de maand is pas begonnen, zou jij mij iets meer kunnen uitleggen hoe, en wat ,gr

Geen. Filmpjes. Kijken. Via 4G.

Reputatie 7
Badge +28

@Riet klos 

Kijk eens in de instellingen van jouw telefoon. 

Als het goed is kun je instellen dat Automatisch downloads geen gebruik mogen maken van Mobiele Data. Die automatische downloads doe je dan thuis als je op Wifi zit. 

 

Kijk ook eens of je nog allerlei internetschermen open hebt staan. Alles wat je nu niet gebruikt afsluiten.  

Reputatie 7
Badge +15

@Riet klos Je kunt om op je forumprofiel te komen inderdaad op het linkje klikken dat @Nick83 heeft omcirkeld. Je kunt ook hier klikken. Als je hier dan het telefoonnummer waar het om gaat zou willen invullen dan kan ik controleren wat de situatie is. Kun je mij laten weten of het gelukt is?

Reputatie 7
Badge +15

@Riet klos Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Vorige week extra bundel gekocht.en nu al meer.als.de 3kwart op,hoe kan.fit.dit heb ik altijd hoor.

 

Admin: bericht samengevoegd met eerder, eigen, topic

Reputatie 7
Badge +15

@Riet klos Als je voor mij je forumprofiel zou willen invullen dan kan ik voor je controleren wanneer de data verbruikt is. Wellicht dat we dan kunnen vaststellen waar de data aan op is gegaan.Â