Beantwoord

Mb’s Verbruik kloppen niet

  • 5 January 2019
  • 6 reacties
  • 299 keer bekeken

Het me verbruik van mijn zoon is binnen 5 dagen 1228.
en betekent dat hij meer als de helft opgebruikt heeft. En dat terwijl hij mobiele data meestal uit heeft staan.
ook op zijn telefoon wordt ik niet veel wijzer.
als ik de instructies volg: instellingen>mobiel netwerk>
dan zie ik daar in huidige periode en roaming in huidige periode alleen 0 bytes staan en helemaal geen mb’s. Verder dan dat kom ik niet om te kijken hoe dit nu kan. Ik weet niet of u een idee hebt en ons ermee kunt helpen, want het is al vaker dat we het raar vinden dat zijn mb’s bijna opzijn maar geen idee waaraan dat is gebeurt.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 7 January 2019, 11:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi Moniek. Welkom op het forum.
Ik kan me goed indenken dat je wilt weten wááraan er nu precies verbruikt wordt. Ik ben alleen bang dat ik daar, privacy technisch geen inzicht in heb. Wat misschien helpt is dat ik wel een lijst kan opvragen met tijdstippen en hoeveelheden. Dan kunnen jullie misschien zelf de puzzel in elkaar leggen.
Kun je je profiel updaten met relevante gegevens? https://forum.kpn.com/settings/profile (mits het abonnement van je zoon onder jouw supervisie valt, uiteraard ) en mij daarna een seintje geven.
Ik stel voor dat we daarna privé die info uitwisselen want ook al zijn het maar tijdstippen en hoeveelheden, het gaat verder niemand iets aan. Ik stuur je dan wel een privé bericht.
Hoi Moniek. Ik heb niks meer gehoord. Ik ga er van uit dat het is opgelost! Zo niet, laat het weten!
Goede morgen, nee nog niet opgelost maar doordat ik met spoed geopereerd ben is het even op de achtergrond geraakt. Probeer vandaag de gegevens klaar te maken als dat lukt. Hoop dat je ons daarna nog verder wil helpen
Oh. Je gezondheid gaat voor alles, Moniek. Veel beterschap.
Geef me maar een seintje tegen die tijd en dan zoek ik de data er bij.
Heb inmiddels via de link van het 1e berichtje onze gegevens aangevuld.
Dan kunnen we het Prive verder bekijken. Heb je dan nog ons e-mailadres nodig of.... ik hoor het wel
Leuk je even gesproken te hebben, Moniek.
Zoals afgesproken is de data naar jou onderweg. Op die manier kun je zelf de puzzelstukjes in elkaar leggen.
Mocht je het idee hebben dat er iets niet klopt, laat het mij weten!