Beantwoord

Mb verbruik in de EU bekijken

  • 28 February 2021
  • 3 reacties
  • 1295 keer bekeken

goedemorgen,

ik zit sinds 4 weken in Spanje en heb een onbeperkt data abbonoment. Toch kreeg ik gister de melding dat de 25gb voor de EU op is., en ik heb 1 GB bijgekocht. Ik heb twee vragen hierover, weet iemand of die per maand gaat? Dus van de eerste tot de laatste van de maand? En waar kan ik de verbruikte mb’s bekijken? Dus dat ik kan zien wat ik per dag gebruikt heb? 
 

alvast bedankt,

 

rudy 

icon

Beste antwoord door Orakeltje 28 February 2021, 10:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 2
Badge

In mijn.kpn.com kun je zien hoeveel je verbruikt hebt en hoeveel dagen je nog over hebt.

Verder heb ik onderstaande info gevonden:

Unlimited Data in Nederland

Met Unlimited Data van KPN kun je in Nederland zo veel internetten, video's bekijken en posten als jij maar wilt. Gebruik je per dag meer dan 5 GB data? Dan kun je zo vaak je wilt 1 GB data toevoegen via sms of MijnKPN.

Unlimited Data in Europa

Per maand kun je maximaal 25 GB roamen in de EU. Gebruik je meer dan 25 GB? Dan verlagen we je internetsnelheid naar 64 Kb/s downloadsnelheid en 32 Kb/s uploadsnelheid, maar blijf je natuurlijk gewoon bereikbaar. Met een Extra Bundel internet je verder op de 4G of 5G snelheid die je gewend bent.

Unlimited Data buiten Europa

Op bestemmingen buiten Europa kun je geen gebruik maken van Unlimited Data. Wil je toch bereikbaar zijn? Zet dan een Extra Bundel aan om onverwachte extra kosten te voorkomen. Met een Extra Bundel kun 80% goedkoper internetten, bellen en sms’en. Zonder Extra Bundel betaal je per MB, minuut of sms.

I

Ik zie het ook nergens. En weet ook niet wanneer de maand ingaat. Heel onhandig.

Ik kan het helaas ook nergens in de app terug vinden, daarbij vind ik het vreemd dat ik voor onbeperkt betaal en in het buitenland in eens niet meer onbeperkt is.Â