Beantwoord

Mb verdubbeling niet te zien in de app

Hallo, ik heb sinds een paar dagen een abonnement bij KPN. Als ik in de app kijk hoeveel MB's ik kan verbruiken staat er 10.000 MB, terwijl ik een verdubbelaar heb en het 20.000 MB zou moeten zijn, waarom is dat niet te zien in de app?

Mvg

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Burhan 4 juli 2018, 19:02

Hoi Julia,

Welkom op het KPN forum en bij KPN! Altijd goed om te lezen dat we er een klant bij hebben :-)

Een verdubbeling van je databundel krijg je wanneer je naast een mobiel KPN abonnement ook een thuisabonnement (minimaal internet) op hetzelfde adres hebt geregistreerd. Je kunt je dan aanmelden voor KPN Compleet.

Na de aanmelding kan het tot 5 werkdagen duren voor de voordelen actief worden, inclusief de verdubbeling. Als je al een aanmelding hebt gedaan, maar dit kort geleden is, is het nog even afwachten.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust aan me!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Julia,

Welkom op het KPN forum en bij KPN! Altijd goed om te lezen dat we er een klant bij hebben :-)

Een verdubbeling van je databundel krijg je wanneer je naast een mobiel KPN abonnement ook een thuisabonnement (minimaal internet) op hetzelfde adres hebt geregistreerd. Je kunt je dan aanmelden voor KPN Compleet.

Na de aanmelding kan het tot 5 werkdagen duren voor de voordelen actief worden, inclusief de verdubbeling. Als je al een aanmelding hebt gedaan, maar dit kort geleden is, is het nog even afwachten.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust aan me!

Reageer