Mb versturen

• 25 oktober 2015
  • 5 reacties
  • 200 keer bekeken

Badge
Kan iemand mij uitleggen hoe ik MB's uit mijn databundel kan versturen naar mijn partner. We hebben familie voordeel en wonen op hetzelfde adres. Als ik de instructies volg in mijn KPN app dan kom ok niet verder dan inloggen. Als ik op MB's versturen klik kan ik kiezen om meer informatie te krijgen of naar een video te kijken. 

5 reacties

Reputatie 7
Badge +23
Hallo Kerik, 

Volgens mij hebben we ooit een keer eerder contact gehad over het delen van MB's, kan dat kloppen? Wat gek dat je uitkomt bij een instructie in plaats van het daadwerkelijk delen van de MB's. Lukt het voorheen wel met de nummers waarmee je het nu probeert en heeft het nummer waarmee je wilt delen nog genoeg MB's om te kunnen delen? 

Met groet, 

Cindy

Reputatie 7
Badge +23
Hoi Kerik, 

Ik heb niks meer van je gehoord. Ben je inmiddels via een andere weg geholpen? Als ik nog wel iets voor je kan doen, laat het me dan even weten, dan help ik je verder! 

Met groet, 

Cindy

Badge
Cindy_ schreef op 2 nov '15 om 09:28uHoi Kerik, 

Ik heb niks meer van je gehoord. Ben je inmiddels via een andere weg geholpen? Als ik nog wel iets voor je kan doen, laat het me dan even weten, dan help ik je verder! 

Met groet, 

Cindy

Had wel gereageerd, ben nog niet verder gekomen dus als je een oplossing hebt dan hoor ik dat graag van je. 

Reputatie 7
Badge +23
Hoi Kerik, 

Heb je mijn eerdere vragen gezien? Als je die wilt beantwoorden, dan kan ik je gerichter helpen. 

Met groet, 

Cindy 

Badge
Cindy_ schreef op 2 nov '15 om 13:17uHoi Kerik, 

Heb je mijn eerdere vragen gezien? Als je die wilt beantwoorden, dan kan ik je gerichter helpen. 

Met groet, 

Cindy 

Ik heb geen vragen gezien, wat wil je weten?

Reageer