Beantwoord

Meer dan 1000 MB gebruiken

  • 15 April 2019
  • 4 reacties
  • 1179 keer bekeken

wat zijn de mogelijkheden en kosten om boven de 1000MB het verbruik te vergroten,allemaal zonder facebook!!!Ben eens benieuwd
m.vr.gr.
J van der Reijden

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door wjb 16 April 2019, 13:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hoi Menukaart2016. Ik begrijp de vraag niet helemaal eerlijk gezegd. Kan je het wellicht iets verduidelijken? Je kan extra MB's toevoegen aan je bundel indien je niet voldoende hebt voor een bepaalde maand.
heb maandelijks max 1000MB, heb geen facebook, lees enkel en alleen berichten van 2 kranten,
watsapp etc,geen bankieren,maar mijn vebruik is nogal vlug naar de 1000MB.
wat zouden de extra kosten zijn om het MB te verhogen
Hoor het graag
m.vr.gr.
Reputatie 7
Met enkel wat berichten van twee kranten en "whatsappen" moet je met 1000MB toch een heel eind kunnen komen. Ik lees daarnaast ook meerdere keren per dag de mail en zelfs ik moet regelmatig moeite doen om 1000MB te verspijkeren.
Als je een Android toestel hebt, controleer dan eens of geconfigureerd hebt dat de updates vanuit de Play Store alleen via wifi opgehaald mogen worden.
Zorg er ook voor dat je de smart netwerk switch uit hebt staan en maak thuis zoveel mogelijk gebruik van wifi zodat je die databundel alleen buitenshuis belast.
dank je wel,ga het eens uitzoeken

m vr gr