MIFI in Griekenland met TP-Link zeer geschikt

  • 26 May 2019
  • 1 reactie
  • 1050 keer bekeken

Verleden week een datakaart van 20gb gekocht bij de KPN winkel en bij de Mediamarkt een mifi van TP-Link.
Op Internet gezocht naar reviews en ervaringen van mensen die ook een mifi in het buitenland gebruiken.
Tot mijn verbazing zag ik dat de tp-link mifi in veel gevallen niet werkt in het buitenland en was derhalve nog sceptisch over wat ik nu weer had gekocht, een kat in een zak?
Toch de tp-link mifi in de koffer meegenomen naar Kreta.
Aangekomen meteen geprobeert of ik via de mifi kon face-timen en surfen op Internet met de Ipad.
Het werkt als een tierelier en face timen gaat ook prima, dus alles toch nog goed gekomen.
Zelfs als we onderweg zijn en ergens stoppen om wat te eten/drinken probeer ik mijn mifi meteen uit en ja hoor, het werkt prima. Dus zowel KPN als TP-link zijn een goede koop geweest.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Ha Ruud, welkom! Wat leuk om dit te lezen! Bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit bericht te schrijven, daar doe je vast anderen ook een plezier mee. Hopelijk heb je een fijne tijd (gehad) op Kreta!