Beantwoord

Mifi router en prepaid

  • 20 July 2020
  • 2 reacties
  • 502 keer bekeken

Ik heb voor de vakantie een nieuwe Huawei 5885 mifi router gekocht. Nadat ik er 2 van tp link had teruggestuurd die naar mijn mening niet werkt.

Nu zit de prepaid simkaart van KPN 1gb 256mbps er in. En wat denk je `net zo slechte verbinding` speedtest nauwelijks 16kbps download. Het kan dan alleen maar aan KPN liggen.

De router heb ik al gereset en de sim kaart geplaatst

nog geen wijzigingen aangepast. het internet staat vol met stukjes oplossingen maar niemand heeft het bij het rechte eind. Gebeld met Coolblue, KPN,Huawei en ze weten het geen van alle.:joy:

 

Wie helpt me?

Al moet ik het hele land door reizen maakt niet uit.

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 27 July 2020, 11:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Nou ik heb de oplossing zelf maar bedacht, gewoon een Keepgo simkaart erin en het werkt wel.

wat merkwaardig is dat het KPN netwerk wordt gebruikt. 

Dus trek uw conclusie maar.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @ArieHu, welkom op het forum! 
Fijn dat je toch een oplossing hebt gevonden! Ik kan me voorstellen dat je inmiddels in Keepgo gevonden hebt wat je zocht maar wil het toch nog graag even toelichten vanaf deze kant :-) 

Als je een prepaid simkaart bij ons had met een onbeperkt bundel wordt deze ingehouden op 128Kb/s. Deze snelheden zijn eigenlijk alleen voldoende voor messaging en e-mailen. Een speedtest zal met deze snelheden ook al niet accuraat meer zijn.
De bundels met beperkte data zijn daarentegen wat sneller. Ook bieden we (maandelijks opzegbare) internet only abonnementen, deze hebben ook de volledige snelheid zolang er nog data in de bundel zit. Als de maandbundel op is zal de snelheid ook beperkt worden op 128kb/s.