Beantwoord

mijn verbruik nota, verbruik van voice en data opvragen

  • 3 augustus 2013
  • 4 reacties
  • 6133 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Ik kon altijd mijn verbruik en nota opvragen via mijn mobiel via apps mijn kpn op eens is mee log in niet meer correct terwijl ik hem regelmatig tot zeer regelmatig gebruikt heb. Wat is hier aan de hand.

icon

Beste antwoord door 18 13 augustus 2013, 20:43

Sorry voor mijn late reactie maar ik heb de apps van mijn kpn verwijderd en opnieuw erop gezet. Eerst een nw. account aangevraagd. Nu staat het weer netjes op mijn mobiel.

Bekijk origineel

4 reacties

Sorry voor mijn late reactie maar ik heb de apps van mijn kpn verwijderd en opnieuw erop gezet. Eerst een nw. account aangevraagd. Nu staat het weer netjes op mijn mobiel.

Reputatie 4
Badge +2
Is het nog gelukt met het inloggen?

Reputatie 4
Badge +2
Beste 18,

Ook mijn excuses voor de late reactie.

Fijn om te horen dat alles weer netjes staat. Als ik je nog ergens anders mee kan helpen, dan hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +12
Kunt u proberen via de website in te loggen en kijken of dit mogelijk nog werkt. Zo ja, dan gelieve de mijnkpn app te herinstalleren.

Reageer