Beantwoord

Mijn whatsapp en wifi werkt al een paar dagen niet op iphone 8

  • 16 October 2021
  • 10 reacties
  • 103 keer bekeken

Mijn telefoon trip al een paar dagen. Whatsapp werkt niet en ik kan geen verbinding leggen met mijn wifi.

Heb mijn telefoon uit en aan gedaan, de nieuwste besturingssysteem gedownload, wifi uit en aan etc etc maar niets lijkt te helpen.

icon

Beste antwoord door Anneke-Anna 16 October 2021, 14:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @D.Jong, probeer onder de instellingen van de iPhone de netwerkinstellingen terug te zetten;

 

  1. Ga naar 'Instellingen'
  2. Ga naar 'Algemeen'
  3. Scroll naar beneden en tik op 'Stel opnieuw in'
  4. Druk op 'Herstel netwerkinstellingen'

 

Hoi Anneke-Anna,

Bedankt voor je snelle response. Die stappen heb ik (net) ondernomen maar helaas, er is niets veranderd :(

Reputatie 7
Badge +10

Werkt de wifi wel op andere apparaten?

Welke modem heb je? En heb je ook wifi versterkers etc.?

Yes, andere telefoons, laptops en computer functioneren gewoon met de wifi. Ik heb 1 wifi versterker.Ik heb een experia box V10. Het rare is dat vele apps waaronder whatsapp ook niet functioneert, ook niet op 4G.

Reputatie 7
Badge +10

Vul anders alvast je gegevens in voor een KPN moderator in je profiel. Heb je de telefoon via KPN?

Kun je de simkaart in een andere telefoon testen? Werkt alles daar wel goed, dan kun je een volledige reset van de iPhone doen en de iPhone als nieuw instellen. 

 

Ik kan niet zien waar ik mijn moderator kan invullen in mijn profiel.

Resetten wil ik niet, er staan belangrijke dingen op mijn telefoon en ik wil niet het risico om dit kwijt te raken. Ik zal anders even naar jullie service bellen want ik vind dit nu wel heel erg tijdrovend en onduidelijk.

Reputatie 7
Badge +10

Bellen kan ook inderdaad: 0800 0402 

Dank!

Reputatie 7
Badge +10

Succes 👍

Nog een tip, het is niet verstandig om belangrijke dingen alleen op een telefoon te laten staan. Als de telefoon stuk gaat ben je ook dat kwijt.
Je kunt bijvoorbeeld gebruik maken van Google Drive, handig voor documenten, foto’s of de iCloud van Apple zelf. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @D.Jong, als je voorkeur ligt bij rechtstreeks contact, geef ik je groot gelijk dat je liever even gaat bellen! Ik hoop dat 1 van mijn collega's je hier goed bij heeft kunnen helpen!