Beantwoord

Mobiel abonnement verhogen

  • 9 April 2019
  • 6 reacties
  • 4648 keer bekeken

Ik heb een abonnement met 2000 mb per maand. Kan ik dit verhogen en zo ja is daar een boete aan verbonden?
icon

Beste antwoord door Anonymous 10 April 2019, 08:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Miekesjaak ,
Meestal is het zo dat je na minimaal 1 maand dat je je abo hebt, deze naar boven kan bijstellen en eventueel later ook weer naar beneden kan bijstellen naar je standaard abo, maar nooit lager dan je oorspronkelijke abo.
Hier zijn mijns inziens geen kosten aan verbonden.
Je kunt ook even een reactie van een moderator afwachten of de mobiele voorwaarden even doornemen.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Miekesjaak, welkom! Het klopt helemaal wat Jan zegt hoor! Verhogen mag altijd, verlagen alleen tot je oorspronkelijke abonnement. Je kunt dit het makkelijkste in MijnKPN doen. Mocht je hulp nodig hebben, laat je het weten?

Heb meerdere KPN mobiel abonnementen voor de hele familie.

Kan ik 1 van de abonnementen onbeperkt bellen zonder MB's ook ophogen naar onbeperkt bellen met bv 20 GB.?

Kan dit niet via Mijn KPN.

Hoor graag reactie

Reputatie 2

Om de boel weer even nieuw leven in te blazen na een jaar:grin:

 

Als 1 of 2 maanden je mobiele abbo verhoogd en dan weer terugzet, zit je dan weer vast aan je 1 of 2 jaar?

Reputatie 6
Badge +8

Nee, tussentijds verhogen/verlagen heeft geen invloed op contractduur. 

Reputatie 2

Dankje!

Â