Beantwoord

Mobiel data-abonnement

• 1 januari 2018
  • 5 reacties
  • 284 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Al jaren heb ik een mobiel data-abonnement op mijn dongle. Sinds vorige maand heb ik geen verdubbelingmeer op dit abonnement. Wel had ik vorige maand de 5GB extra. Heeft iemand een iedee hoe dit kan?
icon

Beste antwoord door Natasja_1 5 januari 2018, 11:06

Hoi @beerzwaan, welkom op ons Forum! Goed dat je je vraag hier stelt. De 5GB extra was het decembercadeau. Als je reageert op mijn privébericht, kijk ik voor je na waarom je de verdubbeling niet meer ontvangt. Hoor graag van je!
Bedankt voor je reactie op mijn privébericht! Zoals besproken, is het abonnement alsnog aangemeld voor KPN Compleet 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi @beerzwaan, welkom op ons Forum! Goed dat je je vraag hier stelt. De 5GB extra was het decembercadeau. Als je reageert op mijn privébericht, kijk ik voor je na waarom je de verdubbeling niet meer ontvangt. Hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +10
Bedankt voor je reactie op mijn privébericht! Zoals besproken, is het abonnement alsnog aangemeld voor KPN Compleet 🙂
Reputatie 1
Badge +1
Ben achteraf toch niet geheel gelukkig met de oplossing. Had €10 korting op mijn data-abonnement en data-verdubbeling en zie nu dat ik slechts € korting heb met data-verdubbeling. Dus eigenlijk een prijsverhoging van € 5.
Reputatie 7
Badge +10
Met Familievoordeel kreeg 1 van de aangemelde abonnementen 10 euro korting en de rest niks. Met KPN Compleet krijgen alle drie de abonnementen 5 euro korting. Familievoordeel bieden we echter al een tijd niet meer aan, dus dit kan ook niet hersteld worden. Je hebt drie abonnementen aangemeld voor KPN Compleet, dus nu krijg je in totaal 15 euro korting. Met Familievoordeel zou je in totaal 10 euro zijn geweest.
Reputatie 7
Badge +10
Met Familievoordeel kreeg 1 van de aangemelde abonnementen 10 euro korting en de rest niks. Met KPN Compleet krijgen alle drie de abonnementen 5 euro korting. Familievoordeel bieden we echter al een tijd niet meer aan, dus dit kan ook niet hersteld worden. Je hebt drie abonnementen aangemeld voor KPN Compleet, dus nu krijg je in totaal 15 euro korting. Met Familievoordeel zou je in totaal 10 euro zijn geweest.
Je hebt hier niet meer op gereageerd! Ik ga ervan uit dat dit betekent dat je begrijpt waar de verandering in korting vandaan komt. Als je nog wel vragen hebt, geef dan een gil!

Reageer