Beantwoord

mobiel geen internet na overstap tele 2 naar kpn

  • 21 November 2019
  • 5 reacties
  • 262 keer bekeken

Hoi, sinds vandaag ben ik overgestapt van Tele2 naar KPN. Ik heb mijn nieuwe SIM-kaart in de telefoon gedaan, maar sindsdien heb ik geen internet. 

icon

Beste antwoord door Justy 21 November 2019, 08:59

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Justy 
Het kan zijn dat je simkaart nog niet geactiveerd is

klik hier om je kaart te activeren.

Hier kun je de juiste e-mail-instellingen voor je apparaten bekijken.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Justy, Welkom op ons Forum.

Als ik het goed begrijp kun je na de overstap van Tele2 naar KPN niet internetten en dus wél bellen/sms-en? 
Wat staar er bovenin het scherm. Als dit ‘geen service’ is heb je helemaal geen diensten en kan het inderdaad zijn wat @huistijger zegt. Het kan in dit geval ook zijn dat het nummerbehoud ingaat op een andere datum dan vandaag. 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik met je meekijken.

 

 

Ik heb de stappen gevolgd. Mijn SIM kaart is geactiveerd. Ik kreeg woensdag en gisterochtend een sms van KPN dat nummerbehoud in gaat op 20 november.

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb de stappen gevolgd. Mijn SIM kaart is geactiveerd. Ik kreeg woensdag en gisterochtend een sms van KPN dat nummerbehoud in gaat op 20 november.

Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb met je meegekeken en zie inderdaad dat alles sinds gisteren zou moeten werken.


Zou je hier eens je toestel willen selecteren en het stappenplan ‘Internet handmatig instellen’ willen doorlopen. Waarschijnlijk moeten je APN instellingen gewijzigd worden.
Ik zie dat je een IPhone hebt, probeer eens Instellingen > algemeen >  opties mobiele data > Herstel netwerk instellingen. 
De telefoon(simkaart) gaat zich nu opnieuw aanmelden op het netwerk. 

Veel succes!

Reputatie 7
Badge +17

@Justy Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer