Beantwoord

mobiel internet

  • 20 July 2020
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

ik kom vaak internet te kort op mijn mobiel nu kan ik doe verhogen en zie dat dat ook niet al te veel kost dus geen probleem.

maar als ik dat doe via mijn kpnapp gaat er dan een nieuw contract in of blijft het oude gewoon lopen?

niet dat er dan weer een 2 jarig abo aan verbonden zit

icon

Beste antwoord door Noordzee 20 July 2020, 17:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @bjorn81 ,

Dat is afhankelijk van wat je nu voor abonnement hebt. 

Als je nu al KPN Hussel hebt, dan kun je binnen jouw huidige contractperiode maandelijks switchen naar boven of naar beneden. 

Maar als je nog een oude abonnementsvorm hebt, dan zal je nu over moeten stappen op KPN Hussel. Maar bij KPN Hussel kun je juist wel weer kiezen uit een contractperiode van 1 maand, 1 jaar of 2 jaar. 

 

De regels : 

Hussel Mobiel

Met Hussel mobiel kun je zelf bepalen wat jouw ideale bundel is. Kies een databundel tussen de 0 GB en onbeperkt data  en kies of je 150 min p/m of onbeperkt wilt bellen. Daarnaast kun je voordelig extra abonnementen afsluiten voor je kinderen (Kids Sim), om ze op een gecontroleerde wijze kennis te laten maken met een mobiele telefoon. Je kunt je bundel aanpassen wanneer je wil en je kunt er voor kiezen om een contract af te sluiten voor 1 maand, 1 jaar of 2 jaar. Met of zonder toestel.
 

(klik op afbeelding om te vergroten)
Reputatie 7
Badge +20

Hoi @bjorn81, welkom op het forum! Heeft dit je vraag beantwoord?