Beantwoord

Mobiel internet

  • 3 December 2020
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Reputatie 1

Beste KPN, 

Mijn 4G werkt niet. Zodra ik van de WIFI afstap heb ik buitenshuis/werk etc. geen internet meer. Hoe kan dit opgelost worden? Ik heb de stappen al gevolgd bij hulp, maar dit werkt ook niet...

Met vriendelijke groet,

Lisanne Kalisvaart

Admin: Titel van topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 4 December 2020, 09:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Lisanne Kalisvaart, van harte welkom op ons forum. Lastig dat je mobiele internetverbinding het niet doet! Ik begrijp dat het niet meer werkt zo gauw je geen WiFi verbinding meer hebt. 

Gaat mobiel bellen wel goed, dus ben je wel met het KPN netwerk verbonden? En het klinkt misschien als een heel standaard advies maar ik vraag het toch even: heb je je mobiele telefoon al even volledig uitgeschakeld en opnieuw laten opstarten? En lukt het om jouw simkaart even te testen in een ander toestel? Ik ben benieuwd of dat verschil maakt. Vul voor de zekerheid ook even je forumprofiel in, dan kan ik je gegevens erbij pakken als het nodig is.

Reputatie 1

Beste Alexandra, 

Ik heb mijn toestel al een paar keer aan en uit gezet. Het is namelijk ook al een paar weken gaande. Mobiel bellen lukt op dat moment wel. 

In een ander toestel heb ik nog niet geprobeerd, is op dit moment ook niet mogelijk. 

Mvg. Lisanne Kalisvaart

Reputatie 7
Badge +19

@Lisanne Kalisvaart Dankjewel voor de extra uitleg, het speelt dus al even. Via deze stappen kan je problemen met mobiel internet oplossen. Daar zitten ook stappen tussen om de instellingen op je toestel na te kijken. Ik raad je aan om dat nog even uit te proberen, want dat is een belangrijke stap. Als dat niet helpt, dan is de kans groot dat jouw simkaart niet lekker meer werkt en kan je bij stap 5 een nieuwe simkaart aanvragen. Deze ontvang je dan binnen enkele werkdagen via de post thuis.