Beantwoord

mobiel internet Belgie werkt niet

  • 16 februari 2015
  • 1 reactie
  • 2309 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Mijn vrouw en ik zijn drie dagen in Belgie.

Ik heb in de kpn app de bundel EU WEEKBUNDEL 100MB aangezet.

In de app geeft hij ook aan dat ik deze heb, en ook op "mijnkpn" zegt hij dat ik die bundel aan heb staan.

Toch doet mijn internet het niet (buiten wifi uiteraard).

mobiele data, 4g, dataroaming en EU-internet staan aan (op mijn iphone 5s).

Bij APN staat EUInternet

Ik heb al op "Stel opieuw in" gedrukt maar hij geeft steeds aan:

Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk

Iemand enig idee? Ik ga vandaag de stad in en wil toch internet kunnen gebruiken voor spoed-werk-vragen per mail en contact houden (whats app) met het thuisfront :-)

Gr R

icon

Beste antwoord door Cindy_ 16 februari 2015, 17:52

Beste RRM, 

Welkom op het KPN Forum! Heel logisch dat je gebruik wilt maken van mobiel internet, wie kan er tegenwoordig nog zonder ;) 
Het klinkt wat verwarrend, maar bij een iPhone dien je EU-internet uit te zetten en je dataroaming aan. In dit topic lees je meer informatie over internetgebruik op je iPhone. 
Een fijn verblijf gewenst! 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Beste RRM, 

Welkom op het KPN Forum! Heel logisch dat je gebruik wilt maken van mobiel internet, wie kan er tegenwoordig nog zonder ;) 
Het klinkt wat verwarrend, maar bij een iPhone dien je EU-internet uit te zetten en je dataroaming aan. In dit topic lees je meer informatie over internetgebruik op je iPhone. 
Een fijn verblijf gewenst! 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer