Beantwoord

Mobiel internet buitenland

• 26 juni 2016
  • 4 reacties
  • 202 keer bekeken

Ik ben een paar dagen in Barcelona, en ik heb nu twee keer geprobeerd een bundel voor in het buitenland te kopen.

De eerste aankoop was met een sms, voor 100 MB in het buitenland, voor 3,50.Daar kreeg ik wel een sms van terug dat de aanvraag werd verwerkt, maar ik heb nog steeds geen sms gekregen dat mijn bundel geactiveerd is

Daarna heb ik via de MijnKPN-app een bundel van 500 MB gekocht, kostte 10,-.Toen kreeg ik een smsje dat de bundel pas volgende maand ingaat, terwijl dat nergens stond aangegeven.

Wat kan ik het beste doen? Ik heb nu al 13, 50 uitgegeven en ik kan nogsteeds niet op het internet.
icon

Beste antwoord door Thomas Bijvank 30 juni 2016, 15:35

Hoi Thomas Bijvank, welkom op het forum! Balen dat je buitenlandbundel niet werkt 😞 Heb je de stappen op onze website al gevolgd? Als je telefooninstellingen goed staan en je kunt nog steeds niet internetten, reageer dan op m'n privébericht. Dan kijk ik voor je of er in onze systemen iets misgaat.

Hoi Thomas, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Betekent dit dat je inmiddels kunt internetten vanuit je bundel? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me dan vooral weten!

Hoi!

Sorry, ik had niet gezien dat er al gereageerd was. Ik heb contact opgenomen met een medewerker en het is inmiddels allemaal gelukt hoor!

Heel erg bedankt 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Thomas Bijvank, welkom op het forum! Balen dat je buitenlandbundel niet werkt 😞 Heb je de stappen op onze website al gevolgd? Als je telefooninstellingen goed staan en je kunt nog steeds niet internetten, reageer dan op m'n privébericht. Dan kijk ik voor je of er in onze systemen iets misgaat.
Reputatie 7
Badge +22

Hoi Thomas, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Betekent dit dat je inmiddels kunt internetten vanuit je bundel? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me dan vooral weten!

Hoi!

Sorry, ik had niet gezien dat er al gereageerd was. Ik heb contact opgenomen met een medewerker en het is inmiddels allemaal gelukt hoor!

Heel erg bedankt 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Thomas, fijn dat je inmiddels gebruik kunt maken van je internetbundel! Ik wens je een fijne vakantie 🙂

Reageer